Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:13:35 GMT

رئیس مجلس شورای اسلامی به استان فارس سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۷۳۲۰

رئیس مجلس شورای اسلامی به استان فارس سفر می کند

شیراز- ایرنا- عضو مجمع نمایندگان استان فارس گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در راستای ایفای وظایف نظارتی خانه ملت به این استان سفر می کند.

محمد مهدی برومندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رئیس مجلس در این سفر سه روزه از چند شهرستان واقع در شمال و غرب استان فارس بازدید و با مردم شریف شهرستان های ممسنی، سپیدان، اقلید، آباده و مرودشت دیدار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر که با همراهی اسماعیل تبادار استاندار فارس صورت می گیرد، مشکلات استان فارس بررسی و برخی طرح های عمرانی نیز به بهره برداری می رسد.
برومندی اظهار کرد: شرکت در چند آیین یادواره شهدا در شهرستان های مختلف استان فارس همزمان با ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان در برنامه های لاریجانی در سفر به این استان است.
نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای سفر رئیس مجلس به شهرستان های ممسنی، سپیدان، اقلید و آباده در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گفت: رئیس مجلس روز جمعه در سفر به شهرستان مرودشت از کارخانه صنعتی آزمایش که در سال های گذشته تعطیل شده و با مشکلات زیادی روبرو بوده است بازدید می کند.
وی اظهار کرد: دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان مرودشت، شرکت در یادواره یک هزار و 200 شهید شهرستان و حضور در نماز جمعه این شهر از دیگر برنامه های رئیس مجلس در روز پایانی این سفر است.
برومندی گفت: رئیس مجلس شامگاه جمعه در پایان این سفر سه روزه استان فارس را ترک می کند.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد