Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@18:24:19 GMT

تشکیل ستادی برای اصلاح قانون گذرنامه

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۹۶۵۸

تشکیل ستادی برای اصلاح قانون گذرنامه

فاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی ، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود با اشاره به بررسی طرح اصلاح بند 3ماده 18 قانون گذرنامه گفت: در این جلسه درباره شرایط اضطرار خروج بانوان از کشور بحث‌هایی مطرح شد که کمیسیون امنیت ملی به عنوان کمیسیون اصلی این طرح را در دستور کار دارد و کمیسیون فرهنگی هم به عنوان کمیسیون فرعی آن را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار بر این شد که ستاد ویژه‌ای برای بررسی این طرح تشکیل شود چرا که برخی از تبصره‌های آن نیاز به رفع ابهام دارد و برای آنکه شورای نگهبان به آن ایراد نگیرد، باید واضح‌تر مشخص شود.

عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در این جلسه طیبه سیاوشی‌‌شاه‌عنایتی و پروانه سلحشوری جهت حضور در آن ستاد ویژه و مشترک کمیسیون امنیت ملی و فرهنگی انتخاب شدند تا در این جلسات شرکت کنند.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه طرح اصلاح ماده 31 قانون مقررات صادرات و واردات هم مورد بررسی قرار گرفت که به علت آنکه کلیاتش رأی نیاورد، موضوع تبصره 5 این ماده که مربوط به کمیسیون فرهنگی و پیرامون تبلیغ کالاهای خارجی بود، بررسی نشد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در دیدار معاون نخست وزیر اوگاندا که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بهره برداری ایران و اوگاندا از ظرفیت های موجود در دو کشور یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه است.
وی تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه های دوجانبه بین ایران و اوگاندا را ضروری دانست و ادامه داد: براساس آمارهای گمرک، تراز تجاری بین ایران و اوگاندا شرایط مطلوبی ندارد در حالی‌که ظرفیت افزایش و تشکیل بلوک‌های اقتصادی وجود دارد.
نجف زاده افزود: آمادگی داریم تا با صادرات خدمات فنی و مهندسی، تامین تجهیزات پزشکی، جاده سازی و انتقال آب و برق با اوگاندا همکاری کنیم.
همچنین معاون نخست وزیر اوگاندا نیز در این نشست گفت: توافقنامه‌هایی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده باید از طریق تاسیس کمیسیون مشترک اجرائی شود.
خانم روکیا ناکاداما با بیان اینکه مواد اولیه مناسبی در اوگاندا وجود دارد که با استفاده از مهارت و فناوری ایرانی می‌تواند برای هر دو کشور نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، افزود: به تجهیزات پزشکی در کشور خود نیاز داریم. همچنین علاقمند به همکاری با ایران در زمینه زیرساخت های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

دیگر خبرها

  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری