Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آتش‌ز از اعضای شورای اسلامی شهر قم به عنوان رئیس و رضا رحمانی عضو شورای شهر دستجرد نیز به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی استان قم انتخاب شدند.
همچنین حسن شریفی از شورای اسلامی شهر سلفچگان به عنوان منشی و جواد ایل‌سعادتمند از شورای اسلامی شهر قنوات به عنوان خزانه دار شورای اسلامی استان قم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عمرانی استانداری قم دراین نشست گفت: شوراها به عنوان پیگیر مطالبات مردم در تصمیم گیریهای استانی و ملی نقش مؤثری دارند و حضور نماینده شورای استان در جلسات استانی، نماد مشارکت مردم در تصمیم گیریهای کلان استان است.
محسن بهشتی افزود: قانونگذار ظرفیت بسیار بالایی برای شورای استان پیش‌بینی کرده که امیدواریم در این دوره از این ظرفیت به نحو مطلوب برای حرکت روبه رشد قم استفاده شود.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان