Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:11:47 GMT

احداث مجتمع گردشگری و هتل در بلوار بسیج همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۳۷۲۹

احداث مجتمع گردشگری و هتل در بلوار بسیج همدان

سرپرست معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی همدان از احداث مجتمع گردشگری و هتل در بلوار بسیج همدان خبر داد و گفت: شهرک صنعتی بهاران توسعه می‌یابد.

مریم سمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: هشت طرح در زمینه های مختلف از جمله صنعتی، خدماتی ـ رفاهی بین راهی و گردشگری در جلسه اخیر کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مطرح و مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمایی بیان کرد: امروزه صنعت گردشگری به عنوان یک عامل اقتصادی مهم و تاثیرگذار و یکی از بزرگ‌ترین صنایع خدماتی جهان از نظر درآمدزایی شناخته شده است.

وی تصریح کرد: اعضای جلسه بر ارتقای کیفی این فضاها و ایجاد تأسیسات مناسب برای گردشگران از جمله مراکز تفریحی و اقامتی تاکید داشتند و در این راستا مجوز احداث مجتمع گردشگری و هتل در بلوار بسیج همدان مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

سرپرست معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی همدان عنوان کرد: مجوز احداث واحد تولید لوازم بهداشتی چینی در اراضی شهر لالجین با مساحت حدود 30 هکتار و توسعه شهرک صنعتی بهاران با مساحت حدود 130 هکتار واقع در اراضی شهرستان بهار مورد بررسی و به تصویب اعضای کارگروه رسید.

وی بیان کرد: در راستای حل مشکلات شهروندان و تسریع در روند اجرای طرح تفصیلی از جمله معابر، تحقق‌پذیری کاربری‌های محله‌ای، ناحیه‌ای و شهری پیشنهادات مختلفی در جلسه کمیسیون ماده پنج مطرح شد که اعضاء ضمن در نظر گرفتن حقوق مالکین بر حفظ حقوق شهروندان، ایجاد فضاهای باز و مفرح، رعایت ضوابط و مقررات مصوب و احداث معابر و شبکه دسترسی مناسب تأکید کردند.

وی بیان کرد: در این راستا تعدادی از پرونده‌ها با اولویت مناطق مسئله‌دار از جمله شهرک ولی‌عصر، جانبازان و فرهنگیان که شامل جابجایی، ابقاء معبر موجود، اصلاح خط پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

سمایی گفت: بر عدم پذیرش تغییر کاربری‌ها بالأخص عمومی، اولویت اجرای پروژه‌های محرک توسعه و سرمایه‌گذاری در مناطق شمالی شهر و نواحی کم برخوردار و جانمایی ضابطه‌مند فضاهای تجاری، اداری و مسکونی در راستای توسعه متوازن و هماهنگ شهر برابر ضوابط و مقررات تأکید کرد.

انتهای پیام/

R41405/P1361/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در کشور ساخت

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به احداث ۲ هزار ۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس پنج کیلوواتی در کشور از سوی بسیج سازندگی گفت: این مهم کار مشترک بسیج سازندگی، سپاه، کمیته امداد و ساتبا بود انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار محمد زهرایی ساعتی پیش در حاشیه افتتاح نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان اظهار داشت: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر نقش‌آفرینی مردم در جهش تولید و نام‌گذاری امسال به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" تحقق شعار "هر خانه یک کارخانه" در اقشار مختلف بسیج در کشور پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به احداث دو هزار 864 نیروگاه کوچک‌مقیاس پنج کیلوواتی در کشور از سوی بسیج سازندگی عنوان کرد: این مهم کار مشترک بسیج سازندگی، سپاه، کمیته امداد و ساتبا بود انجام شد و از این تعداد 213 نیروگاه در استان سمنان قرار دارد که امروز به بهره‌برداری رسمی رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه سمنان استان پیشتاز در عرصه توسعه نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس است، افزود: راه‌اندازی 350 نیروگاه دیگر نیز در استان سمنان برنامه‌ریزی‌شده است.

سردار زهرایی با اشاره به اعلام آمادگی استاندار سمنان برای حمایت ویژه از توسعه نیروگاه‌های خورشیدی با محوریت بسیج سازندگی، ابراز امیدواری کرد که بیش از 100 درصد این هدف‌گذاری در استان سمنان تا پایان امسال محقق شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اقشاری دیگر ازجمله طرح فدک، گوشت قرمز، گوشت سفید نیز در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: کار اقتصاد و جنگ اقتصادی به سامان نمی‌رسد مگر اینکه مردم نقش خود را در این عرصه ایفا کنند.

1600مسکن محرومان با همت بسیجیان مرمت و احداث شد

فرمانده سپاه استان سمنان نیز در این آیین با اشاره به اقدامات بسیجیان در حوزه مسکن محرومین گفت: یک هزار و 600 مسکن محرومان با همت بسیجیان مرمت و احداث شد.

سردار منصور شوقانی اظهار داشت: سازندگی با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مؤمن انقلابی در عرصه‌های مختلف سازندگی محرومیت‌زدایی کمک مؤمنانه نهضت مسکن و کمک در بلایای طبیعی اقدامات متعددی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه درزمینهٔ احداث، و مرمت مسکن محرومین بسیج سازندگی استان سمنان یک‌هزار و 600 خانه محروم را مرمت کرده است گفت: پروژه‌های متعدد دیگری نیز با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی در حال ساخت است.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به حضور بسیجیان در نهضت ملی مسکن نیز گفت: بسیج سازندگی استان احداث دو هزار و 96 واحد در چندین شهرستان را در دست اقدام دارد که در بازه زمانی مشخص تکمیل و تقدیم نیازمندان می‌شود.

سردار شوقانی با بیان اینکه بسیج سازندگی قیر رایگان و ایزوگام رایگان را نیز برای برخی پروژه‌ها در اختیار مناطق محروم قرار داده است گفت: آسفالت مسیرهای دسترسی برای روستا بخشی از این اقدامات است.

وی از انعقاد 680 تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: این مهم در راستای خدمت آسان و خالص و بدون منت انجام‌شده است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یک شهرک مسکونی ۵۵۵ هکتاری در اطراف قم
  • تصویب طرح جامع دومین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • مجتمع‌های گردشگری در شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود
  • سراب سفره کوه سلسله
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در کشور ساخت
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد