Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ایمان قاسم‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت دیروز سه‌شنبه، 11 مهر گفت: یکی از برنامه‌های طرح تحول سلامت ایجا فضای فیزیکی مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مورد نظر برای مردم است.
وی با بیان اینکه در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز با توجه به محرومیت و نیاز مردم منطقه پروژه‌های بزرگی عملیات احداث آن آغاز شده که بخشی تاکنون به بهره‌برداری رسیده است، افزود: در قالب این طرح اجرای پروژه‌هایی مانند درمانگاه‌های تخصصی جیرفت و کهنوج، ساختمان ام‌آر‌آی، مراکز بهداشتی و درمانی روستایی و شهری، اورژانس جیرفت، ساختمان غربالگیری جیرفت و کهنوج، زایشگاه‌های جیرفت و کهنوج و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در حال ساخت هستند.
قاسم‌زاده با اشاره به پیشرفت روند احداث این پروژه‌ها در جنوب کرمان بیان کرد: پروژه‌های زایشگاه جیرفت، زایشگاه کهنوج و اورژانس جیرفت در بررسی انجام شده پیشرفت بیش از 80 درصد دارند و تأکید داریم با سرعت بخشیدن به این روند با توجه به اهمیت این پروژه‌ها تا پایان آذرماه سال جاری تکمیل و تجهیز و آماده بهره‌برداری شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: زایشگاه‌های جیرفت و کهنوج با اعتبای بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون تومان و اورژانس جیرفت با 3 میلیارد تومان اعتبار در حال احداث هستند که تلاش داریم در تاریخ مورد نظر آماده بهره‌برداری باشند.
وی با تأکید بر اولویت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در حوزه بهداشت گفت: 18 مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز با تکمیل و تجهیز آنها تا آذر ماه قابل بهره‌برداریی هستند.
منبع: دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس