Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@23:07:19 GMT

قاتل عاشق پیشه اعدام می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۴۶۳۰

قاتل عاشق پیشه اعدام می شود

در این جنایت که اول بهمن سال 92 رخ داد مادر و دخترش در آپارتمانی واقع در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی در خیابان ابوذر به قتل رسیدند.

قاتل پس از خفه کردن مادر و دختر لوله گاز را بریده بود تا نشان دهد هر دو بر اثر خفگی با گاز جان سپرده‌اند و پس از کشتن این زن و کودک دست به سرقت پول و جواهرات موجود در خانه زده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت ۲۸ ماه، کارآگاهان با کشف گوشی سرقتی زن جوان در دست یک زن میانسال سراغ او در استان مازندران رفتند. وقتی این زن به مأموران گفت که گوشی را دامادش به تازگی به او هدیه کرده است، مأموران بلافاصله این مرد را دستگیر کردند.

بدین‌ترتیب راز جنایت فاش شد. سرانجام هفته گذشته او در برابر قضات شعبه دهم دادگاه کیفری که به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور قاضی غفاری-مستشار دادگاه- برگزار شد به قتل زن جوان اعتراف کرد و گفت: «همه فکر کردند من برای دزدی دست به این‌کار زده‌ام که واقعیت ندارد. من با مقتول در مجلس عروسی دختر عمویم آشنا شدم. او از فامیل‌های دور زن عمویم بود که بعد از این آشنایی شماره‌اش را گرفتم. تا اینکه فهمیدم در تهران زندگی می‌کند و شوهر دارد. برای دیدنش به تهران آمدم، در حالی که شوهرش مسافرت رفته بود. آن موقع بود که گوشی‌اش را دیدم. او دو تا گوشی داشت که شماره گوشی مخفی‌اش را به من داده بود و می‌گفت دوست دارد با من ازدواج کند و من هم باور کردم. بعد از اینکه او و دخترش را کشتم نگاهم به کمدشان افتاد. دیدم کلی طلا و پول داخل آن است و او هم که مرده بود و به آنها احتیاجی نداشت آنها را برداشتم، طلاها را بردم و فروختم.ما می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم. اما نشد. »

صبح دیروز این متهم با حکم قضات شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به دو بار قصاص محکوم شد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری