Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-08@20:29:27 GMT

۶.۵ میلیون تن کالا در مازندران جابجا شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۵۹۱۱

۶.۵ میلیون تن کالا در مازندران جابجا شده است

تین‌نیوز |

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای مازندران گفت: درشش ماهه اول امسال نزدیک به ۶.۵ میلیون تن کالا از استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است.

محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شش ماهه اول امسال نزدیک به ۶.۵ میلیون تن کالا از استان مازندران به سایر نقاط کشور جابجا شده که نسبت به مشابه سال قبل رشد شش درصدی را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تعداد بارنامه های مصرفی6 ماه سالجاری 503هزار و 89فقره ذکر کرده است که نسبت به مشابه سال قبل رشد هشت درصدی داشته است.

وی عمده کالاهای جابجا شده در استان را به ترتیب شن وماسه، فرآورده های لبنیاتی، جو، انواع بذر، سیمان فله ای، سیمان کیسه ای، سیمان، ذرت انسانی، ام دی اف، نئوپان و سایر عنوان کرد.

124شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال هستند و این استان دارای هفت انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا ویک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان ویک اتحادیه حمل بارو10انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده ا ی است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک حمل ونقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد دادخواه در جلسه مشترک مسؤولان اداره کل راهداری استان اصفهان، پلیس راه استان اصفهان، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و رئیس دادگستری خمینی شهر در خصوص بررسی نقاط حادثه خیز شهستان خمینی شهر اظهار کرد: در این جلسه موارد و مشکلات شهرستان و همچنین پروژه‌های نیمه تمام بررسی شد.

وی با بیان اینکه بررسی نقاط حادثه خیز کمربندی خمینی شهر از مهم‌ترین مباحث طرح شده در این جلسه بود، افزود: همچنین در خصوص ورودی و خروجی چشمه لادر که سال‌ها است طرح آن معطل مانده به نتیجه‌های خوبی رسیدیم و قرار شد این پروژه در ۲ فاز اجرایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه روکش آسفالت محور کمربندی قدیم خمینی شهر در بلوار سردار سلیمانی اصلاح خواهد شد، ادامه داد: پروژه‌های گردنه دوشاخ، تقاطع اصغر آباد و پل حسین آباد در درچه نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرک حمل و نقل خمینی‌شهر نیز در دستور کار قرار گرفت، گفت: با همکار و تعامل خوبی که در استان و شهرستان خمینی شهر وجود دارد با تخصیص اعتبار این پروژه‌ها در سال جاری اجرایی خواهد شد.

همچنین حجت‌السلام محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیشترین طرح‌های عمرانی را در شهرستان خمینی‌شهر دارد، گفت: ورود جدی به این پروژه‌ها را در سال جاری خواهیم داشت که از مهم‌ترین آنها پروژه ساماندهی ورودی و خروجی چشمه لادر است و به زودی محقق خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم همه پروژه‌ها در زمان مقرر اجرایی شود و کار روی زمین نماند.

کد خبر 6100108

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از مازندران
  • لزوم اجرای پایش آنلاین دوره‌ای صنایع قشم
  • افزایش ۲۴ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه
  • شهرک حمل ونقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود
  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • افزودنی های بتن
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول