Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:32:27 GMT

تحقیقات کشتار لاس وگاس به فلییپین رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۸۲۳۴

تحقیقات کشتار لاس وگاس به فلییپین رسید

کوالالامپور - ایرنا - امید آمریکایی ها به انجام تحقیقات پیرامون انگیزه عامل کشتار لاس وگاس آمریکا که در آن 59 نفر جان خود را از دست دادند، به دلیل آشنایی یک زن با عامل این حادثه مرگبار به فیلیپین رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نظر می رسد که 'مریلو دنلی' زن فیلیپینی که اکنون در ژاپن به سر می برد تنها شانس پلیس آمریکا به منظور یافتن سرنخ هایی از دلایل احتمالی این کشتار است،که عامل آن خود را نیز به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


'استیون پداک' بازنشسته 64 ساله که از طبق دوم هتل 'مندلی بی' حاضران در یک کنسرت موسیقی را در لاس وگاس هدف قرار داده بود، باعث کشته شدن دستکم 59 نفر و زحمی شدن بیش از 500 نفر شد.
انگیزه وقوع این حادثه که پرتلفات ترین کشتار آمریکا در سالهای اخیر محسوب می شود، همچنان نامشخص است.
اگرچه گروه تروریستی داعش بدون ارائه هیچگونه مستندی مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته اما برخی از محققان 'مشکلات روانی' و 'صدمات عقلی' را احتمال انجام آن می دانند و برخی دیگر نیز همچنان به دنبال یافتن انگیزه احتمالی آن هستند.
مقامات آمریکایی اکنون در تلاش هستند ، این زن که از او به عنوان 'شخص مورد علاقه' در این تحقیقات نام برده می شود، را به آمریکا بازگردانند.
این زن فیلیپینی که دارای شهروندی استرالیا است با 'پداک' در یک آپارتمان در 'ناوادا' زندگی می کرده است. اگرچه در این خبر به زمان سکونت وی در آمریکا اشاره ای نشده است.
بارزسان آمریکایی در حال انجام تحقیقات پیرامون انتقال 100 هزار دلار توسط 'پداک' به حسابی در فیلیپین هستند که به نظر می رسد دریافت کننده آن 'دنلی' بوده و هدف از آن پرداخت بیمه زندگی برای این زن فیلیپینی عنوان شده است.
آساق**241**1599 1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت