Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری بیجار با بیان اینکه برنامه محور نبودن مشکل اصلی شهرداری بیجار است از ارتقاء شهرداری بیجار از درجه هفت به هشت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی بیگ محمدپور در گفت و گو اختصاصی با بیجار بام ایران، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدلله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش اظهار داشت: برنامه محور نبودن یکی از مشکلات اساسی شهرداری بیجار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام توان و دغدغه شهرداران و اعضای شورا صرف پرداخت حقوق کارگران و معوقات شده است ، افزود: با وجود این مشکلات شهرداری بیجار نتوانسته برنامه محور باشد.

بیگ محمدپور گفت: بعد از سفر رهبر معظم انقلاب و ریس جمهوری اعتبار چشم گیر خاصی به شهرداری ها اختصاص پیدا نکرده و اعتبارات قطره چکانی از تملک دارایی و اعتبارات استانی نیز کفاف برطرف کردن مشکلات شهرداری را ندارد.

سرپرست شهرداری بیجار با اشاره به مشکلات عمرانی در حوزه شهری گفت: در داخل شهر بیجار کوچه ها و خیابان های هست که تا کنون آسفالت نشده است و نیازمند توجه ویژه است.

وی با تاکید بر اینکه بافت شهری بیجار از لحاظ شهرسازی مشکل دارد ،اعلام کرد:خیلی از نقاط اطراف شهر بعد از گذشت چندین سال بیشتر بافت روستایی است تا بافت شهری.

وی تصریح کرد: شرایط مناطقی مانند باغ سالاری و تخت که وارد محدوده شهری شده اند از شرایط روستایی نیز بدتر است.

ایجاد واحد تملک دارائی در شهرداری بیجار

بیگ محمدپور ادامه داد: اجرای پروژه ها در مکان های که تا کنون تملک نشده است موجب بروز مشکلات زیادی برای شهرداری شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری را به داشتن املاک می شناسند ، اعلام کرد: شهرداری بیجار واحدی به نام واحد املاک ندارد که بتواند وضعیت شهر را بررسی کند و امیدواریم با راه اندازی این واحد بتوانیم میزان دارائی شهرداری بیجار را مشخص کنیم.

سرپرست شهرداری بیجار تاکید کرد: یکی از برنامه های اصلی شهرداری بیجار این است که بودجه واقعی را ببندیم و بتوانیم 90 درصد آن را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه امروزه به نامه اعتبار نمی دهند بلکه طرح های کارشناسی شده اعتبار انجام کاری است ، گفت: انجام طرح های کارشناسی و اولویت سنجی آنها یکی دیگر برنامه ها شهرداری بیجار است.

درآمد زائی پایدار شهرداری بیجار را از بن بست خارج می کند

بیگ محمد پور با تاکید بر اینکه عدم درآمد زائی پایدار از مشکلات اصلی شهرداری بیجار است ، گفت: ساماندهی دهی دکه ها ، کوهستان پارک نسار ، کارخانه آسفالت و قطعات بتنی از مهمترین منابع درآمد شهرداری بیجار است.

وی در خصوص برنامه های شهرداری بیجار ادامه داد: مجدانه پیگیر تبدیل واحد آتش‌نشانی بیجار به سازمان هستم که با تحقق این امر بسیاری از مشکلات و کمبودهای واحد آتشنشانی بیجار مرتفع خواهد شد.

سرپرست شهرداری بیجار اعلام کرد: ارتقاء شهرداری بیجار از درجه هفت به هشت ، احیاء و ارتقاء واحد فرهنگی از دیگر برنامه های در دست اقدام شهرداری بیجار است.

بیگ محمد پور با تاکید بر اینکه شهر بیجار بسترهای خوبی برای جذب سرمایه گذار دارد ، بیان داشت: یکی از این ظرفیت ها قرار گرفتن در مسیر شهر تجاری بانه است که با انجام کار کارشناسی می تواند منبع درآمدی برای شهر بیجار ایجاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم شهرداری بیجار به ثبات نسبی برسد که تنها دغدغه اش حقوق دادن نباشد.

تخصصی کردن کارگروه ها جهت استفاده از ظرفیت نخبگان شهرستان

سرپرست شهرداری بیجار اعلام کرد: کشاندن شهر از محور سواره رو به پیاده روها که موجب افزایش نشاط اجتماعی ، بالا رفتن تعاملات اجتماعی و امید به زندگی در بین شهروندان می شود از دیگر برنامه های شهرداری بیجار است.

بیگ محمدپور از تخصصی کردن کارگروه ها در قسمت های خدمات شهری و زیست محیطی،شهرسازی، سیما و منظر،حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی اجتماعی ،عمران و اقتصادی جهت استفاده از نظرات نخبگان و ظرفیت های شهرستان خبر داد.

وی یادآور شد: تکمیل پروژه پل مسجد امیرالمومنین(ع)، ادامه سنگ فرش بلوار، تعمیر منبع آب داخل بلوار، سنگ فرش و زیبا سازی میدان رحمانی، بهسازی پارک ها و رایزنی جهت جذب سرمایه گذار ، مشارکت در انجام فعالیت های فرهنگی سطح شهر ، ساماندهی میوه فروشان و مسقف کردن محل فروش تره بار از اقدامات دو ماه گذشته شهرداری بیجار است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد