Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بارش باران که از دو روز گذشته در استان اردبیل شروع شده و همچنان ادامه دارد علاوه بر خوشحالی کشاورزان و شسشوی چهره شهر و طبیعت، سبب آبگرفتگی معابر در مناطق مختلف استان شده و مشکلاتی را برای اهالی بوجود آورد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد سامانه سرد بارشی تا ظهر روز پنجشنبه در استان اردبیل تداوم خواهد داشت و دمای هوا همچنان کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتی مهر افزود: بارش باران که از دو روز گذشته در استان اردبیل آغاز شده از بعد از ظهر امروز تا صبح فردا پنجشنبه به اوج خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد در این مدت مه آلود شدن آسمان باعث کاهش دید بیشتر مناطق کوهستانی استان شده و همچنین بارش برف در مناطق کوهستانی، ارتفاعات و گردنه های استان از جمله گردنه اسالم و صائین انتظار می رود این سامانه تا بعدازظهر فردا پنجشنبه در استان فعال خواهد بود.

دولتی مهر گفت: با توجه به گستردگی بارندگی ها، آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن برخی مسیل ها و رودخانه های استان دور از انتظار نیست.

مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان اردبیل هم اعلام کرد به علت بارش باران در جاده های استان و خیس و لغزنده بودن سطح جاده ها رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

براین اساس همچنین در محور خلخال - اسالم به دلیل بارش برف به همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی به رانندگان توصیه شده است.

بارش برف پائیزی روستای موئیل در شهرستان مشگین شهر و در دامنه کوه سبلان را نیز سفیدپوش کرد.

انتهای پیام/ح

تداوم سامانه سرد بارشی تا ظهر روز پنجشنبه در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی

به گزارش صدای ایران از ایسنا، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات، گفت: ۶ استان کشور شامل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، البرز، لرستان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ٣ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی؛ در استان البرز که با بارندگی در کل استان و آب گرفتگی در معابر اشتهارد مواجه هستیم، امدادرسانی با اعزام یک تیم امدادی جهت تخلیه آب منازل در حال انجام است. در استان ایلام نیز تخلیه آب ٣۵ خانوار متأثر از سیل در سطح شهر انجام شده است که با توجه به تهدیدات، تخلیه روستان تختان در این استان در اولویت قرار دارد. همچنین در استان چهارمحال و بختیاری بارندگی به صورت پراکنده و در کوه رنگ شدیدتر می‌باشد که آب گرفتگی سیاه چادر‌ها منجر به اعزام ۴ تیم عملیاتی به مناطق متأثر از حادثه شده است. امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: شهروندان از تردد و توقف در مسیر‌ها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • فیلم| آب‌گرفتگی معابر بجنورد در پی بارش باران
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد