Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@07:45:27 GMT

سازمان سیا در حال تدارک موج جدید ناامنی در جهان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۸۷۹۱

یک نویسنده ترکیه ای مدعی شد سازمان سیا در حال تقویت یک تشکیلات به ظاهر دینی در ترکیه است تا از طریق آن موج جدیدی از ناامنی را در منطقه و جهان آغاز کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه، ارگون دیلر در سرمقاله روز سه شنبه خود در روزنامه تقویم از جماعتی دینی که به عنوان پایگاه سازمان سیا عمل می کند خبر داد!

این نویسنده نزدیک به حاکمیت ترکیه در سرمقاله خود که موضوع اصلی ان موج ناامنی های جدید در جهان است خبر از تشکیلاتی دینی که دارای ارتباطی عمیق با سازمان سیا بوده و منتظر است تا با دستور این سازمان دست به نا امنی بزند میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مینویسد: به طرز غیر قابل باوری در حال امادگی برای عملیات هستند؛ 2هزار جوان سوری را جذب و مورد آموزش قرار داده اند تا در زمان لازم بکار گیرند... گروهی از جوانان سوری را به لانگوی (مرکز اموزشهای اطلاعاتی عملیاتی سازمان سیا -توضیح از مترجم- ) فرستاده انجا تحت اموزش قرار داده اند؛ اکثرا در استانبول هستند و البته در برخی مراکز دیگر عناصر در انتظار دستور نیز دارند...

گولر با بیا اینکه این گروه در راستای ناامن سازی ترکیه برای جلوگیری از پیشرفت این کشور و فشار به ترکیه ایجاد شده است مقابله با انها را متضمن هزینه بالای فشار بر دولت ترکیه و ناامنی در مرکز میداند.

او نوشته خود را با جمله از یاد نبر دشمن در درون است به اتمام رسانده است!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اولین اظهارات اردوغان پس از قطع روابط تجاری با اسرائیل/ نتانیاهو بی‌رحم است
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود