Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@22:18:11 GMT

چراغ سبز طالب لو به استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۹۸۶۲

چراغ سبز طالب لو به استقلالی ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از جدایی حمید بابازاده از استقلال مسوولان باشگاه استقلال در صددند تا یک مربی دروازه بان جدید به خدمت بگیرند که یکی از اصلی ترین گزینه ها برای دستیاری شفر دروازه بان سابق استقلال بوده است.

جدی ترین گزینه استقلالی ها وحید طالب لو است که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می برد و وی به زودی برای انجام مذاکرات نهایی با مسوولان باشگاه به ایران بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نزدیکان باشگاه استقلال این خبر را در گفتگو با ایسکانیوز تایید کرد و گفت: طالب لو توافق اولیه را هم انجام داده و اگر توافق نهایی صورت گیرد قراراداد او رسمی می شود.

600

فوتبال استقلال طالبلو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال ایران، نسبت به برکناری خود از سمتش واکنش نشان داد.

پس از اینکه امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبشت ۱۴۰۳) فدراسیون بسکتبال ایران رسما اعلام کرد که دیگر قصد همکاری با هاکان دمیر را ندارد، با این سرمربی ترکیه‌ای تماسی داشتیم که مشخص شد او از تصمیم فدراسیون برای قطع همکاری بی‌اطلاع است.

رسمی/ تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ خبری از عبادی‌پور نیست

با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ والیبال از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال ایران اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

معرفی دو گزینه خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال ایران

کمیته فنی فدراسیون بسکتبال دو گزینه نهایی خارجی را برای سرمربیگری تیم ملی معرفی کرد. پس از برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای انتخاب گزینه‌های نهایی سرمربیگری تیم ملی، «مارکو راموندینو»ی ۴۳ساله از ایتالیا و «رادووان تریفانوویچ» ۵۴ساله از اسلوونی به عنوان گزینه‌های خارجی نهایی انتخاب شدند.

سعیدتابش‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: پنج گزینه خارجی را برای انتخاب به عنوان سرمربی خارجی در کمیته فنی مد نظر داشتیم که پس از بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که با دو نفر از این گزینه‌ها می‌توانیم همکاری داشته باشیم؛ چرا که گزینه‌های مد نظر باید هماهنگی لازم با خط مشی فدراسیون را داشته باشند.

تلاش طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال

مهدی طارمی تلاش دارد با دریافت تابعیت پرتغالی از پرشدن سهمیه بازیکنان غیر اروپایی اینتر جلوگیری کند؛ گرچه فرآیند دریافت شهروندی مدتی طول خواهد کشید.

مهاجم جدید اینتر با وجود تلاش برای اخذ تابعیت پرتغال به عنوان بازیکنی غیر اتحادیه اروپا از پورتو به اینتر پیوست.

صلاح در فهرست فروش لیورپول

باشگاه لیورپول بعد از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح قصد فروش این بازیکن مصری را دارد.

محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

اعلام سهمیه بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و سپاهان

بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۴ امروز آغاز خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

بازسازی ورزشگاه آزادی کی به سرانجام می‌رسد؟

پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی با چالش‌های متعددی روبرو شده و وعده‌ها عملی نشده است.

برخی اظهارنظرهای مدیران سابق ورزشگاه آزادی حاکی از آن بود که اگر در این برهه ورزشگاه آزادی بازسازی نشود، فقط مدت دو سال قابل استفاده خواهد بود و عملیات عمرانی برای بازسازی آغاز شد اما وعده‌هایی که داده شد در حد حرف باقی ماند و پروژه بازسازی طبق حرفها پیش نرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است