Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: دانشگاه‌ها فعالیت‌شان را آغاز کردند و اساتید و دانشجویان منتظرند هرچه زودتر تکلیف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مشخص شود.

به گزارش ایسنا، داریوش اسماعیلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رییس‌جمهور، گفت: انتظار دارم جنابعالی در اسرع وقت نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی علوم اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت تغییر مسیر محور خاوران - سروستان - خرامه- سعادت شهر از محل مهرآباد تا شهرک ایثار و جلوگیری از هزینه‌های اضافی در این مسیر تاکید کرد.

وی ادامه داد: هزینه‌هایی که در این مسیر در حال انجام است کاملا بیهوده است چرا که یک کمربندی از شهر خرامه در حال گذر است و جاده خرامه - شیراز نیز هست، بنابراین این مسیر را دیگر ادامه ندهید.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری مشترک به وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: نسبت به تکمیل جاده خرامه - نی‌ریز که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و سازمان دیگری به شکل مشارکتی در حال انجام است، اقدام کنید. سازمان مشارکت کننده همه تعهداتش را عمل کرده و وزارت راه و شهرسازی موافقت‌نامه لازم را با سازمان برنامه و بودجه امضاء کرده اما دریغ از تزریق حتی یک ریال به این پروژه.

اسماعیلی از قول وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون مربوطه و عمل نکردن به قولش ابراز تاسف کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد.

عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد