Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست سرپل ذهاب گفت: طی گشت زنی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ۳ قطعه کبک و ۸ عدد قفس نگهداری پرنده از یک شکارچی متخلف کشف و ضبط شده و فرد متخلف نیز تحویل مراجع قضایی گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شهرام مظفری زاده در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در پی پایش و گشت و کنترل مأمورین یگان حفاظت محیط ‌زیست در منطقه شکارممنوع قراویزحوزه استحفاظی سرپل ذهاب،3 قطعه کبک به همراه تعداد8 عدد قفس نگهداری پرنده کبک از فردی متخلف شکار و صید کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این متخلف پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی بیشتر و صدور رای نهایی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست سرپل ذهاب تصریح کرد: این صیاد به صورت غیرمجاز این پرندگان زینتی، زیبا و خوش الحان را به منظور فروش و کسب سود، زنده گیری کرده که با سر رسیدن محیط بانان به مقصود خود نرسید.

وی تاکید کرد: هر گونه شکاردرسطح شهرستان سرپل ذهاب غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده، مراتب به دستگاههای قضایی اطلاع داده خواهد شد و با شخص یا اشخاص متخلف به شدت برخورد می شود.

منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز در حوزه استحفاظی سرپل ذهاب با پوشش گیاهی بلوط، پلک، تنگرس، آلبالو وحشی و گیاهان مرتعی، دارای انواع گونه های پرندگان شامل کبک، تیهو، سار و فاخته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران یادمان بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 748056

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم