Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مسئولان رزمایش مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور بخشدار اصلاندوز،مشاور فرماندار و مسئول دفتر فنی و عمرانی فرمانداری پارس آباد،سرپرست شهرداری،فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شرکت گاز استان و شهرستان و شهر،عوامل آتش نشانی،هلال احمر،فوریتهای پزشکی و نواحی معین شهرستانهای گرمی،بیله سوار،مشکین شهر و اردبیل،مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با محوریت افت فشار گاز در اثر سرما در سطح شهر اصلاندوز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش عبدالرشیدی مسئول مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در این رزمایش با اشاره به آمادگی لازم شرکت گاز استان برای خدمات رسانی به مشترکین گاز در فصل زمستان و تمهیدات لازم در صورت بروز شرایط اضطراری و مدیریت بر آن گفت:سناریوی مانور افت فشار گاز در اثر سرما با حضور مسئولان در شهر اصلاندوز برگزار شد.

وی احراز آمادگی واحدهای امداد،تعمیرات و کلیه واحدهای ذی ربط اداره گاز شهر اصلاندوز و نواحی معین در زمان وقوع حادثه و شناسایی نقاط ضعف و وقوت نیروهای عمل کننده در رزمایش و همچنین سنجش سرعت عمل در خصوص تامین اقلام اساسی بعد از حادثه فرضی برای نیروهای درون سازمانی و سنجش میزان عملکرد و همکاری نیروهای برون سازمانی را از اهداف برگزاری رزمایش دانست.

مسئول مدیریت بحران شرکت گاز استان اردبیل افزود:با توجه به فرارسیدن فصل سرما و کاهش دما در استان،نرخ تقاضا برای مصرف گاز به یکباره افزایش یافته در نتیجه در نواحی استان بویژه شهر اصلاندوز دچار افت شدید فشار گاز شد. بنابراین برای افزایش آمادگی،پایداری و تداوم فعالیت در عملیات گازرسانی،سناریوی مانور مقابله با افت فشار گاز تدوین و برگزار می شود.

عبدالرشیدی گفت:مدیریت بحران در چهار مرحله شامل قبل از حادثه(پیشگیری،آمادگی)حین حادثه و بحران(مقابله) و پس از بحران(بازسازی و برگشت به شرایط طبیعی)در قالب مانور هدفهای مهمی را در پی خواهد داشت که ایجاد آمادگی برای انجام واکنش سریع در صورت بروز افت فشار گاز از جمله اهداف این رزمایش است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»

رسانه‌های روسیه خبر دادند که ارتش این کشور برای تقویت آمادگی خود، رزمایش اتمی با استفاده از تسلیحات اتمی غیر راهبردی برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که اصرار آمریکا و متحدانش به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دارد، تدارک روسیه برای رزمایش اتمی خبرساز شده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ستاد کل ارتش آمادگی خود را برای رزمایش موشکی منطقه جنوبی با مشارکت نیروی هوایی و دریایی آغاز کرده است.

طبق اعلام این وزارتخانه، فرمانده کل قوا به وزارت دفاع روسیه دستور برگزاری رزمایش‌ها برای تمرین استفاده از «تسلیحات اتمی غیرراهبردی» را داده و این رزمایش با هدف حفظ آمادگی پرسنل و تجهیزات برای تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت روسیه انجام می‌شود.

مسکو اعلام کرد که اقدام وزارت دفاع روسیه پاسخی به اقدامات تحریک آمیز کشورهای غربی علیه روسیه انجام می‌شود.

سفیر سیار روسیه گرگوری ماشکوف اعلام کرد که این کشور زرادخانه موشکی خود را برای ایجاد بازدارندگی در برابر غرب افزایش خواهد داد.

این دیپلمات روس به خبرگزاری ریانووستی گفت که «ما اکنون در مرحله تقابل آشکار هستیم و من امیدوارم که منجر به درگیری مسلحانه مستقیم نشود».

وی افزود که روسیه باید «اقدامات بیشتری برای تقویت توانمندی دفاعی خود شامل بیشتر کردن زرادخانه موشکی خود انجام دهد تا دشمن را هرگونه اقدام احتمالی برای سنجیدن توان روسیه مایوس کند».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها