Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور؛ مقامات مهاجرتی بلژیک یک مبلغ سعودی را به جرم اشاعه ایدئولوژی افراطی ها و سلفی ها از این کشور اخراج کردند.

دیوید فرانکن – وزیر امور پناهندگان و مهاجرت بلژیک- روز گذشته در مصاحبه با رادیو Bel RTL گفت اجازه اقامت این مبلغ سعودی به دلیل اشاعه افراطی گری و تهدید امنیت ملی لغو شده و او باید کشور را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بدون اشاره به هویت این مبلغ سعودی گفت: شواهدی از این مبلغ سعودی در دست است که نشان می دهد او در سخنرانی هایش مردم را به افراطی گری وپیروی از ایدئولوژی سلفی دعوت کرده است. او برای جامعه و امنیت ملی ما خطرناک است.

وزیر امور پناهندگان و مهاجرت بلژیک در پاسخ به واکنش های منفی درباره روابط این کشور با عربستان سعودی اظهار داشت: روابط با ریاض ممکن است اتفاق بیافتد. اما آنچه برای ما مهم است مقابله با افراطی گری است.

رسانه های محلی بلژیک هفته گذشته گزارش دادند مساجد این کشور و آنچه در آنها آموزش داده می شود از این پس به وسیله هشت موسسه فدرال همچون مرکز اطلاعات ارتش رصد می شود.

انتهای پیام/

دستگیری مبلغ سعودی افراطی در بلژیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکهزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی فروردین ماه امسال، وارد شعب این نهاد شد و کار رسیدگی به آنها انجام شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد پرونده یکهزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات بوده است.

لقمانی اظهار داشت: همچنین ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده نیز مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

وی افزود: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و عملکرد این سازمان در رسیدگی به پرونده‌های مذکور مطلوب بوده است.

کد خبر 6087770

دیگر خبرها

  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • «انقلاب میخک» پرتغال که منجر به دموکراسی در این کشور شد را بشناسیم
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد