Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه تشکر 156 نماینده مجلس از مسئولان حج و زیارت برای برگزاری مطلوب حج امسال قرائت شد.
متن این بیانیه که به همت زهرا سعیدی، عضو هیئت رئیسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس، تهیه شده است به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

وَلِلَّهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ البَيتِ مَنِ استَطَاعَ إِلَيهِ سَبِيلا وَمَن كَفَرَ فَإِنَّ اللهَ غَنِيٌّ عَنِ العَالَمِينَ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(آل عمران/ 97)

كنگره عظيم حج؛ نمایشی بزرگ از وحدت اسلامی است كه مسلمانان سراسر گيتي هر سال فارغ از رنگ‌ها، نژادها، قوميت‌ها و مليت‌ها در آن حضور يافته و ضمن راز و نياز با معبود در جوار حرم امن الهي، صحنه‌هايي بي‌بديل از شكوه همدلي و يكرنگي يك امت را به نمايش مي‌گذارند.

فراهم آوردن زمينه حضور حجاج عزيز كشورمان در حج تمتع ٩٦ بعد از وقفه دو ساله در اعزام زائران، با توجه ابعاد پيچيده مسئله، قطعا نيازمند تدبير مناسب و همكاري نزديك همه دستگاه هاي متولي بود كه به لطف الهي اين مهم رقم خورد و حجاج بيت الله الحرام كشورمان در كمال امنيت و آرامش و با حفظ شأن و كرامت آنها، حجي عزتمندانه را مطابق منويات رهبر معظم انقلاب بجا آوردند.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ضمن دفاع از مواضع اصولي نظام در مناقشات با دولت سعودي، از تمهيدات مناسب انديشيده شده در برگزاري حج ابراهيمي طبق توافقات دو كشور تشكر كرده، تلاش‌هاي خالصانه حجت الاسلام و المسلمين جناب آقاي قاضي عسكر؛ نماينده محترم ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني و اقدامات ارزنده سازمان حج و زيارت به ويژه جناب آقاي حميد محمدي، رياست اين سازمان، را در ساماندهي امور حجاج ارج مي نهيم و آمادگي خود را براي كمك جهت تسهيل روند اعزام حجاج در سالهاي آتي اعلام مي‌داريم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی زلفی‌گل در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»