Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق رسانه ملی به مناسبت درگذشت رئیس جمهور اسبق عراق، مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عزت الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی به مناسبت درگذشت «جلال طالبانی» رئیس جمهور اسبق عراق، مطلبی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

ضرغامی در این مطلب آورده است:

«مام جلال!

یکی از آن آدم‌های خوب از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدایش رحمت کند.

جلال طالبانی، مبارز، روشنفکر، مردمی، عاقل و با بصیرت بود. او کُرد و سنی بود. ولی از این دو ویژگی همواره در جهت همگرایی استفاده کرد و اصولاً با اختلاف و تفرقه میانه‌ای نداشت.
او مورد علاقه و احترام همه کرد‌ها بود. ایرانی، عراقی، سوری و ترک!

در ملاقاتی که با او داشتم به شوخی می‌گفت: من «شُنی» هستم! یعنی ترکیبی از شیعه و سنی! منظورش اوج نزدیکی، همدلی و تقریب بین شیعه و سنی بود. او واقعاً همینطور بود.

راجع به شبکه‌های کردی ایران با او صحبت کردم. اطلاعات خوبی در مورد گویش خاص کُردهای عراقی به من داد و توصیه می‌کرد اگر از این گویش استفاده کنید مردم اقلیم بیشتر از برنامه‌های جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

می‌گفت که خودش مخاطب برنامه‌های صداوسیمای مرکز ایلام است و گویش این شبکه را برای مردم سلیمانیه خیلی مفید می‌دانست. در استقبال و بدرقه ما به هیچ وجه تابع پروتکل؟! نبود. متواضع، خاکی و صمیمی.

خیلی‌ها می‌گویند که اخلاق و رفتار او قبل از ریاست جمهوری و بعد از آن هیچ تفاوتی نکرد. شاید متواضع‌تر هم شده بود. این برای بسیاری از مدیران ما، خودمان را می‌گویم! درس مهمی است.

او پرچمدار وحدت میان شیعه و سنی، کرد و غیرکرد بود و هیچ وقت منافع مردم کرد را فدای اقدامات نمایشی و شخصی نکرد. نام نیک او در تاریخ کردستان، عراق و ایران ماندگار خواهد ماند.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عزاداری شهرستان‌های اصفهان در سوگ شهادت رئیس مذهب شیعه

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، هیئت‌های مذهبی، دسته‌های عزا و مردم متدین شهرستان‌های استان اصفهان امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع) به عزاداری پرداختند.

کد خبر 750499

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • فیلم| عزاداری شهرستان‌های اصفهان در سوگ شهادت رئیس مذهب شیعه
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند