Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@16:39:13 GMT

آغاز نخستین اردوی جهادی فضای مجازی کشور در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۴۸۰۳۹

آغاز نخستین اردوی جهادی فضای مجازی کشور در مشهد

مشهد- ایرنا- نخستین اردوی جهادی فضای مجازی کشور با حضور 109 نفر از بسیجیان روز چهار شنبه در مسجد المنتظر مشهد آغاز شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در مراسم آغازین این اردوی جهادی گفت: امروز، فضای مجازی تنها جنبه اطلاع رسانی ندارد بلکه باید به عنوان محیط عملیاتی به آن نگاه کرد.
سردار یعقوبعلی نظری با بیان اینکه برگ برنده ما در عرصه فضای واقعی جامعه است، افزود: باید این برگ برنده را در فضای مجازی نیز فعالتر از قبل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: دشمن می خواهد از فضای مجازی، فضای واقعی جامعه را اشغال کند و با توجه به اینکه عملیات در عرصه فضای مجازی متوجه ذهن انسانها است باید این فضا را از دست دشمن خارج کنیم تا نیروهای ارزشی این فضا را در اختیار بگیرند.
وی ادامه داد: برای موفقیت در هر عملیات 2 نکته قدرت پایه و توجه به فطرت انسانها مهم است، قدرت پایه اگر نباشد شکست می خوریم. قدرت پایه ما اعتقاد است که نسبت به توان و قدرت فعلی و نرم افزاری دشمن تعیین کننده است.
سردار نظری با بیان اینکه قدرت پایه ای و اندیشه ای دشمن سطحی است، اظهار کرد: توان عملیاتی و پایه ای نیروهای ارزشی خوب است که باید این توان را در فضای مجازی تبدیل به محصول کنیم هر چند که در این مسیر ضعف هایی وجود دارد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: در فضای مجازی قدرت پایه ما مبتنی بر فطرت انسانها است که این موضوع کار ما را جلو می اندازد و در کنار آن باید از ظرفیتهای سنتی بسیاری که وجود دارد استفاده کنیم و آنها را با فضای مدرن پیوند بزنیم.

* تشکیل اردو با هدف توجه به دغدغه رهبری
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در مورد اهداف این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین اردوی جهاد رسانه ای در راستای توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری بر ضرورت حضور جبهه ارزشی در فضای مجازی تشکیل شده است.
عباس محمدیان ادامه داد: 340 نفر از متخصصان سطح یک عرصه فضای مجازی کشور برای حضور در این اردو ثبت نام کردند که به دلیل برخی محدودیت ها 109 نفر از این متخصصان خواهر و برادر بسیجی در این اردو شرکت کردند.
وی اظهار کرد: نمایندگانی از استانهای خراسان جنوبی، قم، گیلان و کرمان نیز برای الگوبرداری از این برنامه و اجرای آن در استانهای خود حضور دارند.
عملیات بزرگ تولید و انتشار محصولات رسانه ای با هدف مهارت افزایی افسران جنگ نرم و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در فضای رسانه و مجازی به مدت سه روز در مشهد ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/5132
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اردو در چهاربیشه شهرستان گچساران با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.
این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روز سیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • زبان طنز نیشدار است
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات