Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان به مناسبت هفته سالمند مدیر کل بهزیستی استان کرمان ،معاون توانبخشی بهزیستی ،مدیر کل امور اجتماعی و مدیر کل امور بانوان استانداری ،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از مرکز سرای سالمندان محمد مرسل بازدید و با سالمندان دیدار و گفت و گو کردند .

عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه جمعیت سالمندی رو به رشد می باشد گفت : باید فرهنگ و آگاهی افراد جامعه را نسبت به مسائل و مشکلات سالمندان بالا ببریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود 5 مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان در استان کرمان بیان کرد : 240 نفر سالمند در این مراکز تحت مراقیت می باشند .

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: 3 مرکز روزانه مراقبت از سالمندان در استان طراحی شده است و آموزش های دوره سالمندی به ویژه تغذیه مناسب ،توانبخشی ،چگونگی ورزش سالمندان به آنان آموزش داده می شود .

صادق زاده با تاکید بر گسترش مراکز روزانه سالمندان عنوان کرد : با مشارکت و باورهای مثبت عموم مردم نسبت به مسائل و مشکلات این قشر از جامعه می توان خدمات کیفی مناسب و کارآمدی را برای سالمندان ارائه کنیم.

انتهای پیام/ح

240سالمند در مراکز مراقبتی استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی