Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در رده سنی نوجوانان از روز گذشته در آرژانتین آغاز شده است. ملی‌پوشان کشورمان امروز در ادامه رقابت‌ها در مرحله حذفی به مصاف حریفان رفتند.

در کامپوند پسران، دانیال حیدرزاده در ابتدا مقابل نماینده نروژ به میدان رفت. وی در این دیدار با نتیجه پیروز شد و به دور دوم راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرزاده در این مرحله نیز با نتیجه 135 بر 127 به برتری رسید و به مرحله یک‌شانزدهم راه یافت. وی در این مرحله مقابل نماینده کانادا قرار می‌گیرد.

آرمین پاکزاد و امیرمحمد قربان‌زاده نیز در نخستین مسابقه مرحله حذفی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان قربان‌زاده با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 130 بر 129 پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت. قربان‌زاده در یک‌شانزدهم مقابل کمانداری از مکزیک به میدان می‌رود.

در ریکرو پسران، رضا شبانی دیگر نماینده کشورمان در گام نخست مقابل نماینده تایلند پیروز شد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل کمانداری از بلژیک پیروز شد و به مرحله یک‌شانزدهم راه یافت. شبانی در این مرحله مقابل نماینده کره شمالی به میدان می‌رود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها

تلاش افغانستان و قرقیزستان برای کسب سهمیه جام جهانی فوتسال ادامه دارد و دو همسایه ایران، امروز مقابل هم صف‌آرایی آرایی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود، افغانستان با شکست ۵-۳ عراق راهی دیدار نهایی شد.

در دیگر مسابقه این مرحله، قرقیزستان با پیروزی ۳-۲ مقابل ویتان راهی دیدار نهایی شد تا در نهایت افغانستان و قرقیزستان برای کسب سهمیه پنجم آسیا در جام جهانی به مصاف هم بروند.

 

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها