Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:44:16 GMT

دعوت10والیبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۲۳۷۴

دعوت10والیبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی

امین حمید پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امیر بهادر اقبالی، امیررضا چگینی، پژمان یاسمی، حمید حدیژه، حمیدرضا سعادتی، سامان مظلومی، سینا خسروی، عیلرضا کیانی و مبین فتاحی ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان هستند.
وی افزود: همچنین در بخش بانوان نیز پردیس الله مرادی و زینب بسطامی به اولین اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید پور ادامه داد: دومین مرحله اردوی تیم ملی بانوان رده سنی نوجوانان بزودی برگزار می شود و با توجه به استعداد این بازیکنان و شناسایی ظرفیت آنان احتمال حضور قطعی پردیس الله مرادی در این اردو و حضور در تیم ملی وجود دارد.
وی تاکید کرد: عملکرد خوب این هیات در یک بازه زمانی کوتاه باعث فعال شدن کادر فنی و ورزشکاران شده و با توجه به برگزاری و اعزام تیم ها به مسابقات مختلف امیدواریم بزودی شاهد رشد این ورزش و کسب مقام های شایسته در سطح کشور باشیم.
وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات و اعزام تیم ها به مسابقات باعث کسب تجربه و شناسایی استعدادهای این ورزش شده است، گفت: برگزاری مسابقات جام رمضان ادارات و دسته جات آزاد، برگزاری سومین جشنواره مسابقات مینی والیبال (نونهالان) دختر و پسر و برگزاری اردوی انتخابی بانوان رده سنی جوانان در 2 مرحله در شهرستان ایلام از جمله اقدامات این هیات است.
حمیدپور ادامه داد: اعزام تیم بانوان به مسابقات کشوری رده سنی نوجوانان به میزبانی استان زنجان، اعزام تیم آقایان به مسابقات کشوری دسته سه رده جوانان و نوجوانان، اجرای مسابقات قهرمانی بانوان استان، اعزام به مسابقات کشوری بانوان رده سنی جوانان و اعزام به سومین دوره جشنواره نونهالان دختر(استعدادیابی) سراسر کشور در قالب 2 تیم شهدای ایلام و زاگرس ایلام به میزبانی استان زنجان از دیگر اقدامات این هیات است.
حمید پور در خصوص برگزاری مسابقات به میزبانی ایلام نیز گفت: این هیات آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات والیبال در رده پایه به میزبانی ایلام مشروط بر حمایت اداره تربیت بدنی و فراهم کردن امکانات برای ورزشکاران را دارد.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی این هیات نداشتن سالن اختصاصی است، افزود: با توجه به رشد این ورزش و افتخار آفرینی تیم ملی والیبال کشور این رشته با استقبال عمومی روبرو است اما سالن های ورزشی در ایلام جوابگوی تعداد بسیار ورزشکاران نیست.
حمیدپور تاکید کرد: در حال حاضر مشکل اساسی این هیات نداشتن خانه والیبال است و با توجه به اینکه اکثر سالن ها بصورت خصوصی اداره می شوند برای تمرین بازیکنان مجبور به اجاره کردن 2 سانس برای آقایان و خانم ها هستیم.
وی در خصوص جذب اسپانسرهای مالی نیز گفت: ورزش استان ایلام در زمینه جذب اسپانسر مالی با مشکل مواجه است و متاسفانه کسی حاضر به سرمایه گذاری در این زمینه نیست بنابراین تیم های ورزشی باید توانایی و استعداد خود را نشان داده و اعتماد سرمایه گذار را جلب کنند.
رئیس هیات والیبال استان ایلام گفت: ایلام دارای استعدادهای ورزشی بسیاری در رشته های مختلف است اما بدلیل کمبود امکانات و فراهم نبودن شرایط مناسب برای ورزشکاران بسیاری از این استعدادها ناشناخته و به جایگاه شایسته خود نمی رسند.
وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان با توجه به بضاعت مالی اندک خود جوابگوی تامین اعتبار و امکانات برای هیات ها نیست اما باید توجه بیشتری به هیات ها و ورزشکاران داشته و از آنها حمایت های لازم را بعمل آورد.
به گزارش ایرنا، بیش از 2 هزار ورزشکار در 2 بخش آقایان و خانم ها در رشته والیبال بصورت سازمان یافته فعالیت می کنند که از این تعداد 860 نفر را بانوان و هزار و 230 نفر را آقایان تشکیل می دهند.
خبرنگار: لیلی خاکی**انتشاردهنده:شهریار حیدری فر
7180/6034

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم فوتسال بانوان از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود که از سوی فروزان سلیمانی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو به شرح زیر اعلام شد:

مبینا ملاآقایی، فرزانه توسلی، نگار سادات یعقوبی، مریم سید، مبینا پروینی (تهران)

هما آقایی پور، معظمه سنجری (کرمان)

سحر زمانی، نازنین استکی فر (اصفهان)

فاطمه رحمتی، محدثه محمدی (زنجان)

فرشته خسروی، الهام عنافچه، طاهره مهدی پور، زهرا کیانی منش (خوزستان)

مارال ترکمان (البرز)

مهتاب بنایی (فارس)

نسترن مقیمی، کیمیا رحیمی نیا، نسرین قمی (مازندران)

فاطمه حسینی (خراسان رضوی)

سارا شیربیگی (کرمانشاه)

مهدیه محمودی نیا (کهگیلویه و بویراحمد) زینب امیری (چهارمحال بختیاری)

کد خبر 6096287

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان