Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-فرماندار شهرستان خرمدره گفت: برای مقابله با اعتیاد برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری زنجان، حجت محمدی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرمدره، اظهار کرد: متاسفانه بر اساس آمار و اطلاعات موجود، در حال حاضر مصرف مواد مخدر صنعتی در حال غلبه بر مواد مخدر سنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت آموزش به منظور مقابله با اعتیاد در بین جوانان به ویژه دانش آموزان تاکید کرد و گفت: اعتیاد، یکی از آسیب های جدی در جامعه به شمار می آید که برای مقابله با آن و آگاه کردن افراد از مضرات مواد مخدر، ضروری است در سطح مدارس، کلاس های آموزشی ویژه ای برای دانش آموزان برگزار شود.

فرماندار شهرستان خرمدره ادامه داد: با تولید مواد مخدر صنعتی در سطح شهرها، مبدا واردات مواد مخدر از بین رفته است و این مواد در کارگاه های مختص این کار تولید می شود که باید برای مقابله با این امر، تمهیدات لازم صورت گیرد.

محمدی با اشاره به عدم وجود کمپ ترک اعتیاد اجباری در شهرستان خرمدره، خاطر نشان کرد: باید به تنها کمپ ترک اعتیاد اختیاری شهرستان خرمدره کمک های لازم صورت گیرد تا این کمپ در راستای ارائه خدمات، از لحاظ امکانات مشکلی نداشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد