Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد-ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال 37 هزار و 925 فقره پرونده تخلف در پلیس آگاهی این استان رسیدگی شده است.

به گزارش ایرنا، سردار علیرضا مظاهری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شماره پرونده های رسیدگی شده در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال 11 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این مدت 11 فقره پرونده قتل در استان مورد بررسی قرار گرفته است که 9 فقره از این قتل ها مربوط به امسال و مابقی مربوط به سال های گذشته است.
وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال به 2 هزار و 813 فقره پرونده سرقت در استان رسیگی شده است گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 2 درصد رشد داشته است و امسال 2 هزار و 116 فقره پرونده سرقت منجر به کشف شده است.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در این زمینه یکهزار و 280 نفر سارق دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده و اموال به مال باختگان بازگشت داده شده است گفت: در این مدت 10 طرح مبارزه با سرقت در قرارگاه مبارزه با سرقت استان اجرایی شده است که 21 باند سارقان نیز متلاشی شده است.
به گفته سردار مظاهری، در نیمه نخست امسال کشف سرقت ها 4 درصد رشد داشته و شمار پرونده های سرقت های مهم در استان 9 درصد کاهش یافته است و سرقت موتور سیکلت و منزل 3 درصد، سرقت از مغازه ها 20 درصد کمتر شده است.

* 586 فقره جعل و کلاه برداری
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: در این مدت 586 فقره جعل و کلاه برداری به ثبت رسیده است که 474 مورد از این موارد منجر به کشف شده و در این زمینه 371 نفر دستگیر شده اند.
وی درباره عملکرد پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امسال در اجرای چهار طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، 263 نفر دستگیر شدند.
به گفته وی در این مدت 27 نفر نیز به اتهام زمین خواری، احتکار و اختلاس در استان دستگیر شدند.

* کشف یک تن و 334 کیلوگرم و 235 گرم مواد مخدر
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی درباره اقدامات انجام شده در استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: در این مدت امسال اولویت کار ما مبارزه با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر است و امسال 214 مورد طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان اجرایی شده است.
سردار مظاهری تصریح کرد: امسال 17 مورد طرح ارتقای امنیت اجتماعی و 123 مورد طرح مبارزه با مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان اجرایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: طی نیمه نخست امسال یک تن و 334 کیلوگرم و 235 گرم مواد مخدر در استان کشف شده است که یک کیلوگرم و 419 گرم از این میزان، مواد مخدر صنعتی بوده است.
سردار مظاهری با بیان اینکه امسال نیروهای مرزبانی نیز توانسته اند 210 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند گفت: در نیمه نخست امسال میزان کشف مواد مخدر در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 17 درصد رشد داشته است.
وی افزود: امسال 25 طرح مشترک با سایر استان ها برای مبارزه به مواد مخدر اجرایی شد که تنها در این طرح، 420 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

* 33565 تذکر لسانی
فرمانده انتظامی خراسان شمالی درباره اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان گفت: در راستای ارتقای امنیت اخلاقی در استان امسال 33هزار و 565 مورد تذکر لسانی به علت نامناسب بودن حجاب به افراد داده شده است.
وی اظهار کرد: در این مدت یکهزار و 148 مورد تعهد کتبی گرفته شده و چهار مورد نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.
سردار مظاهری افزود: 355 نفر نیز به علت ارتکاب مفاسد اجتماعی به مراجع قضایی معرفی شده اند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان