Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه ملل از امروز (12 مهر) تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تا سقف سه میلیون تومان تعاونی منحل شده آرمان ( وحدت ) را در دستور کار قرار می‌دهد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ تعاونی اعتبار آرمان (وحدت) یکی از سه تعاونی بزرگ باقیمانده در بازار غیرمتشکل پولی بود که بانک مرکزی در راستای ساماندهی موسسات غیرمجاز، مسئولیت دارایی‌ها و بدهی‌ها و تعهدات آن را به موسسه اعتباری ملل واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حدود دو ماه اقداماتی از جمله بازرسی شعب تعاونی، کنترل و شناسایی اسنادی که به نام تعاونی وحدت بود، کارشناسی املاک، افتتاح حساب برای واریز حقوق کارکنان و ... در رابطه با این تعاونی انجام و در نهایت تصمیم بر این شد که از امروز تا اول آبان ماه سپرده‌گذاران تا سقف سه میلیون تومان این تعاونی تعیین تکلیف شوند.
بر این اساس از امروز (چهارشنبه) سپرده‌گذاران مشمول می‌توانند با اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی و همچنین اصل دفترچه حساب یا گواهی سپرده به شعب افتتاح کننده حساب در تعاونی منحل شده وحدت مراجعه و وضع حساب خود را مشخص کنند.
اگر سپرده‌گذاران در شعبه‌ای افتتاح حساب کرده‌اند که اکنون در سایر شعب ادغام شده باشد می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه تعاونی اعتبار منحل شده وحدت مراجعه کنند.
برای تعیین تکلیف حساب‌ها قرار است همه مبلغی که در حساب سپرده‌گذاران آرمان تا 31 فروردین 1396 وجود دارد - اعم از اصل و سود - به طور کامل پرداخت شود.
سپرده‌گذاران در زمان مراجعه به شعب آرمان، مدارک خود را تحویل می دهند و برای آنها در موسسه ملل افتتاح حساب می‌شود.
به فاصله چند روز مبلغ سپرده‌ در آرمان تا سقف سه میلیون تومان و به طور کامل در حساب جدید قرار
می گیرد و صاحبان آنها می‌توانند از طریق کارت شتابی که برایشان صادر شده است ، وجوه خود را دریافت کنند یا اجازه دهند در حساب موسسه ملل باقی بماند.
اما پرداخت مبالغ بالاتر از سه میلیون تومان باید با کسب مجوزهای لازم از مقامات ذیصلاح از جمله بانک مرکزی و قوه قضاییه انجام شود که هنوز زمان آن مشخص نیست.
طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی، در واگذاری موسسات غیرمجاز، بانک ها و موسساتی که انجام تعهد آنها را بر عهده گرفته‌اند هیچ گونه مسئولیتی در قبال کسری منابع آنها ندارند و در صورتی که بعد از ارزیابی دارایی و بدهی آنها کسری وجود داشته باشد باید مدیران و سهامداران این موسسات منحل شده آن را تامین مالی کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی