Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگاردنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،جرارد پیکه یکی از طرفداران جدایی کاتالونیا از اسپانیا است و به همین دلیل مورد انتقاد تند هواداران تیم ملی اسپانیا قرار گرفته و حتی از او خواسته شده تیم ملی اسپانیا را ترک کند، اما مدافع ملی پوش بارسا گفته است تسلیم این فشارها نخواهد شد و قصد ندارد از تیم ملی کناره گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که برای بازی با آلبانی در مقدماتی جام جهانی 2018 در اردوی اسپانیا حاضر شده بود در کنفرانس خبری گفت: اولین روز تمرین سخت بود.هیچ کسی دوست ندارد مورد مخالفت مردم قرار بگیرد. شنیدن توهین از سوی هواداران خوشایند نیست.


اما این چالشی برای من است. می خواهم به هر نحوی که می توانم به تیم ملی کمک کنم، و در راس همه در زمین بازی.از 15 سال قبل به تیم ملی اسپانیا آمده ام و اینجا برای من مثل یک خانواده است. یکی از بزرگترین دلایل آمدن من به اینجا هم همین (صمیمیت) بود.


"تعهد من به اسپانیا همواره بالا بوده است. افتخار می کنم عضوی از تیم ملی اسپانیا بوده ام به تعهد و وفاداری من شک نکنید."


پیکه افزود:"من به خداحافظی فکر کرده ام. شما باید تمام گزینه ها را ارزیابی کنید، اما بعد از فکر کردن به آن، به این نتیجه رسیدم که بهترین چیز این است که به حضور در تیم ملی ادامه بدهم."


مدافع بارسلونا درباره جدایی کاتالونیا نیز گفت: "اسپانیا و کاتالونیا مانند یک پدر و پسر هستند که پسر می خواهد خانه را ترک کند. اگر با او صحبت کنید شاید او این کار را نکند.
"مهمترین چیز احترام و گفتگو است. ما باید یکدیگر را درک کنیم."
انتهای پیام/

پیکه :از تیم ملی کناره گیری نمی کنم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اجباری پزشکان برداشته شود

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج فاضل، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در افتتاحیه ۴۵ امین کنگره جامعه جراحان ایران، گفت: طرح اجباری پزشکان به دلیل شرایط جنگ اجرایی شد و دلیلی برای ادامه دادن آن وجود ندارد.

وی افزود: فلسفه جامعه جراحان همفکری انجمن‌های مختلف و افزایش سطح علمی جراحان کشور است.

سیاوش صحت نایب رئیس کنگره جامعه جراحان ایران، نیز گفت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. عده‌ای در پی شکستن جایگاه رفیع جامعه پزشکی کشور هستند.

علی جعفریان دبیر علمی کنگره نیز افزود: حضور کمرنگ همکاران جوان در کنگره نسبت به دوره‌های قبل زنگ خطر هشداری برای مسئولان است.

تازه‌های جراحی در رشته‌های مختلف، جراحی عروق، پیوند اعضا، درمان‌های نوین جراحی در ایران و جهان امسال در چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان ایران؛ با حضور جراحان تخصص‌ها و شاخه‌های مختلف مطرح خواهد شد.

کد خبر 6097993 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • چند نوع تست لاستیک وجود دارد؟
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • اعتراض تندروهای یهودی به سربازی اجباری با آتش‌زدن پرچم اسرائیل (فیلم)