Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار نظر کرد.

او در ابتدا در واکنش به صحبت هایی که درباره شب نشینی بازیکنان پرسپولیس مطرح شده پاسخ داد: من نمی‌دانم و خبر ندارم، خبرنگاران نوشته‌اند. اگر آنها نوشته‌اند، خودشان هم بگویند که چه کسانی بودند و با چه کسانی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ها مسائل داخلی ماست. اگر می‌دانند چه کسی بیرون بوده، چرا نمی‌نویسند؟! من هم می‌توانم همین‌طوری حرف بزنم. چه کسی بوده؟ اگر می‌دانند اسم و فامیل بنویسند، نه اینکه حدس و گمان بزنند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «وقتی می‌گویید این‌ها مسائل داخلی است، یعنی واقعاً وجود دارد؟»، پاسخ داد: من نمی‌دانم. من هم امروز از خبرنگاران شنیدم. اگر می‌دانند که بودند، به من هم بگویند و اسم و فامیل بدهند.

برانکو درباره شایعه اختلاف با سید جلال گفت: من نمی‌دانم چه می‌نویسند. سید جلال کاپیتان و بازیکن ماست. تا زمانی هم که من هستم، او کاپیتان خواهد بود. نمی‌دانم مشکل کجاست یا چه کسی برای‌مان حاشیه می‌سازد. ما که نمی‌سازیم.

او با اشاره به تصمیمش در قبال سید جلال در دیدار رفت مقابل الهلال توضیح داد: ما با هم صحبت کردیم، منفی و مثبت‌ها را کنار یکدیگر گذاشتیم. من مجبور بودم تصمیم بگیرم، اما تصمیم جمعی‌مان این بود که قرار دادن حسینی در ترکیب ریسک بزرگی است، چون دو ماه بازی نکرده و تحت فشار تمرینات آنچنانی نداشته بهتر است بازی را شروع نکند و اگر نیاز شد به بازی برود، چون هم ماهینی و هم مصلح مشکل داشتند. به‌خاطر همین ریسک بود. هیچ سوء تفاهمی نبود. از همه مهم‌‌تر این است که حسینی الان کاملاً سالم است، اما طبیعی است که نیاز به زمان دارد. حالا نمی‌دانم که در تیم ملی بازی خواهد کرد یا خیر.

برانکو در پاسخ به این سوال که اگر حسینی برای تیم ملی بازی نکند، در دیدار مقابل استقلال خوزستان برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت یا خیر، گفت: بله، باید برای ما بازی کند. او الان در تمرین است و کامل تمرین می‌کند. او هنوز در فرم کامل نیست و با بازی به فرم کامل می‌رسد. حسینی باتجربه و بادانش است. او انرژی و شوق هم برای بازی کردن دارد. هیچ مشکلی ندارد، نمی‌دانم مشکل کجاست. نمی‌دانم چه کسی گفته که من او را خط زدم یا کنار گذاشتم. اینها را همکاران شما می‌نویسیند، حق‌ دارید هرچه دل‌تان می‌خواهد بنویسید؛ همان‌طور که من امروز مطلع شدم برخی نوشته‌اند برخی بازیکنان بیرون بودند. نمی‌دانم اصلاً چه کسانی بودند. اگر کسی می‌داند بگوید، نه اینکه همین‌طوری حرف بزنند.

او در خصوص دیدار برگشت مقابل الهلال گفت: نمی‌دانم چگونه می‌گویند معجزه، الهلال تیمی عالی است که هر سال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد. بازیکنان این تیم چهار، پنج سال است که با هم هستند و فقط بازیکنان خارجی تغییر می‌کنند آن هم در حالی که خارجی‌های بهتر به تیم می‌پیوندند. این تیم 60 قهرمانی مختلف داشته و قهرمان آسیا نیز شده و تیم قرن آسیا شناخته شد. چرا برخی می‌گویند که الهلال تیمی آسان و ضعیف است؟ما همه تلاش خود را خواهیم کرد. اگر یک‌هزارم شانس برای ما وجود داشته باشد، تلاش‌مان را خواهیم کرد، اما سخت است. با توجه به اتفاقات بازی رفت، نتیجه گرفتن سخت خواهد بود، اما فوتبال است دیگر.

وی درباره آنالیز برنامه نود و اشتباهات خط دفاعی که باعث نگرانی برای بازی برگشت شده است، گفت: ما تمرین می‌کنیم که اشتباهات کم شود. اشتباه همیشه خواهد بود و اگر نباشد، همه بازی‌ها صفر - صفر می‌شود. ما 5 شانس گلزنی داشتیم، اما نتوانستیم از اشتباه آنها استفاده کنیم. بله، اشتباه داشتیم، اما تمرین می‌کنیم که به حداقل برسند. باید بدانید که شایان مصلح امسال از لیگ دسته پایین‌تر آمده است، شجاع هم امسال به ما اضافه شد، از ماهینی هم که در همه پست‌ها استفاده می‌کنیم. طبیعی است که در این شرایط اشتباهات هم بیشتر می‌شود، اینجا بیشتر از همه ماهینی و ربیع‌خواه قربانی می‌شوند که مجبورند در همه پست‌ها بازی کنند. به هر حال شرایط همین است.

خبرورزشی

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا

به گزارش همشهری آنلاین، طبق ادعای منابع مورد استناد نیویورک‌تایمز اسرائیلی‌ها در پی ارزیابی‌هایی که نشان می‌دهند برخی از اسرا زنده نیستند اکنون خواستار آزادی ۳۳ اسیر هستند.

یک مقام اسرائیلی به نیویورک‌تایمز گفت که برخی از اسرایی که ما خواستار آزادی آنها بودیم در اسارت حماس جانشان را از دست داده‌اند.

روزنامه تایمز اسرائیل هم نوشته اسرائیل در توافق مبادله اسرا با حماس خواستار آزادی اسرایی شده که زن، کودک، مرد بالای ۵۰ سال و یا بیمار هستند.

کد خبر 848150 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • آخرین تحولات و جزئیات مذاکرات قاهره از زبان منبع فلسطینی
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل