Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:35:19 GMT

پاس و شهرداری شهرآوردی به رنگ مرگ و زندگی

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۵۱۶۶

پاس و شهرداری شهرآوردی به رنگ مرگ و زندگی

در حالی دو تیم پاس و شهرداری روز چهارشنبه شهرآورد فوتبال همدان را در لیگ ۲ برگزار می‌کنند که برد و باخت در این بازی برای این دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، دو تیم پاس و شهرداری همدان از ساعت 15:30 روز چهارشنبه در استادیوم شهدای قدس به مصاف هم می روند تا اولین دربی فوتبال همدان در فصل 96-97 لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه دو تیم پاس و شهرداری پیش فصل مناسبی را پشت سرگذاشتند و تمرینات خود را به موقع آغاز کردند اما برخلاف انتظار نتوانستند آنطور که باید در 4 هفته گذشته از لیگ 2 پرقدرت ظاهر شوند.

نتایج دور از انتظار نمایندگان فوتبال همدان در لیگ 2 باعث شده این شهرآورد فوتبال همدان حساس شود و بی شک باخت در این دیدار تبعات بدی برای تیم بازنده در پی خواهد داشت.

‌وضعیت تیم پاس پیش از شهرآورد

تیم پاس همدان که برخلاف فصول گذشته سرمربی خود را به موقع انتخاب کرد و تمرینات آماده سازی را نیز در زمان مناسبی پشت سرگذاشت در ابتدای فصل از بخت‌های اصلی صعود به مرحله دوم لیگ 2 از گروه c به شمار می‌رفت اما تنها با گذشت 4 هفته از مسابقات مشخص شد که این تیم حتی برای صعود به مرحله دوم مسابقات با مشکلات زیادی مواجه است.

تیم پاس با کسب یک پیروزی یک تساوی و 2 شکست از 4 بازی گذشته خود تنها 4 امتیاز به دست آورده که میانگین هر بازی و یک امتیاز را برای این تیم به ثبت می‌رساند.

شاگردان غباس سرخاب در تیم پاس این 4 امتیاز را در بازی‌های خانگی کسب کردند و تاکنون در بیرون از خانه نتوانستند به پروزی دست یابند.

مهاجمین تیم پاس با به ثمر رساندن 3 گل در 4 بازی میانگین ضعیف 75 صدم گل در هر بازی را از خود به جا گذاشتند و مدافعین این تیم با دریافت 4 گل در 4 بازی نیز میامگین هر بازی یک گل خورده را ثبت کردند تا در جدول مسابقات تفاضل گل منفی یک برای این تیم ثبت شود؛ این آمار نشان می‌دهد تیم پاس هنوز در فاز حمله و دفاع نتوانسته به بالانس دست یابد و به شدت در ساختار دفاعی و هجومی با مشکل مواجه است.

مروری بر بازی‌های تیم پاس در این فصل از رقابت‌های لیگ 2 و فرصت‌هایی که مهاجمین این تیم در 18 قدم دروازه حریف از دست دادند هم حکایت از آن دارد که تیم پاس برای صعود به مرحله دوم مسابقات بیش از هرچیز دیگر نیاز به یک مهاجم شش دانگ دارد.

وضعیت تیم شهرداری پیش از شهرآورد

تیم شهرداری همدان که در فصل 95-96 لیگ دسته 2 تنها به خاطر تفاضل گل از صعود به لیگ دسته اول بازماند فصل جدید را با سرمربی فصل گذشته خود، هادی گلمحمدی، آغاز کرد.

حضور هادی گلمحمدی در راس کادر فنی شهرداری باعث شد تا علاوه بر هواداران کارشناسان نیز به صعود تیم شهرداری به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در این فصل امیدوار باشند اما نتایج تیم شهرداری همدان در 4 هفته گذشته هواداران این تیم و کارشناسان را نسبت به آینده شهرداری دچار تردید کرد.

یاران هادی گلمحمدی با کسب یک برد، 2 تساوی و یک باخت از 4 دیدار گذشته خود 5 امتیاز دشت کردند و میانگین هر بازی یک و 25 صدم امتیاز را به ثبت رساندند که بی‌شک برای تیمی با داعیه صعود آمار مناسبی نیست.

مهاجمین تیم شهرداری در 4 دیدار گذشته این تیم موفق شدند 4 بار توپ را از خط دروازه حریفان خود عبور دهند. مدافعین تیم شهرداری نیز 3 بار در مقابل مهاجمین تیم‌های رقیب در 4 دیدار گذشته ناکام ماندند تا تفاضل گل مثبت یک برای تیم شهرداری در جدول گروه c رقابت‌های لیگ 2 ثبت شود.

آمار گل‌های زده شاگردان هادی گلمحمدی نشان می‌دهد این تیم نیز همانند تیم پاس با مشکل گلزنی و نداشتن یک مهاجم شش دانگ مواجه است. از قضا تیم شهرداری در فصل گذشته لیگ 2 نیز با همین مشکل مواجه و با وجود ایجاد موقعیت‌های خطرناک بر روی دروازه حریفان خود در به ثمر رساندن گل ناکام بود.

انتظار می‌رفت هادی گلمحمدی مربی با دانش تیم شهرداری در این فصل از رقابت‌ها برای برطرف کردن این نقطه ضعف آشکار چاره‌ای اندیشیده باشد اما عملکرد مهاجمین تیم شهرداری در 4 دیدار گذشته نشان می‌دهد سرمربی این تیم هنوز نتوانسته این مشکل حاد را چاره کند.

حواشی تیم پاس قبل از شهرآورد همدان

تیم پاس همدان درحالی روز چهارشنبه به مصاف تیم شهرداری می‌رود که با پیگیری‌های مداوم مدیرعامل باشگاه قسط آخر کوتو بازیکن شاکی این تیم پرداخت شد تا عاقبت پس از گذشت یک سال از شکایت این بازیکن به فیفا سایه سقوط به لیگ دسته سوم از سر تیم پاس برچیده شود.

حالا همه فکر و ذکر عوامل باشگاه معطوف به دربی روز چهارشنبه است. ضمن آنکه این تیم در این بازی نه بازیکن محروم دارد و نه مصدوم.

اگر چه پس از تساوی خانگی تیم پاس در مقابل تیم پالایش آبادان سرپرست تیم پاس از حمایت کامل هیئت مدیره و مدیرعامل تیم از عباس سرخاب خبر داد اما پایه‌های نیمکت پاس به شدت لرزان است و بعید است در صورت باخت تیم پاس در دربی عباس سرخاب برف همدان را ببیند.

حواشی تیم شهرداری قبل از شهرآورد

برخلاف عباس سرخاب جایگاه هادی گل‌محمدی به عنوان سرمربی شهرداری محکم است و بی‌شک در صورت باخت در شهرآورد تغییری در نیمکت این تیم ایجاد نخواهد شد.

اگر چه همان طور که اشاره شد تیم شهرداری با مشکل گلزنی روبه‌رو است اما این تیم در بیرون از چهارچوب زمین همانند فصل گذشته با مشکلات زیادی دست به گریبان است. سفر زمینی تیم شهرداری به شهر امیدیه که بیش از 12 ساعت به طول انجامید خستگی بازیکنان را در پی داشت و در نتیجه منجر به شکست شهرداری در مقابل حریف خود شد.

انتظار می‌رفت مدیران باشگاه برای این سفر طولانی بلیط هواپیما تهیه کنند اما از قرار معلوم سایه مشکلات مالی همانند فصل گذشته بر سر تیم شهرداری سنگینی می‌کند و این بی‌پولی همانند فصل گذشته برای نماینده شهر همدان در لیگ دسته 2 دردسرساز خواهد شد.

آنچه مسلم است دو تیم پاس و شهرداری همدان برای خروج از بحران نیاز به برد در این دیدار دارند و باخت برای تیم بازنده در شهرآورد گران تمام خواهد شد. از آنجا که تساوی در این دیدار دردی از دو تیم دوا نخواهد کرد به احتمال زیاد تیم پاس و شهرداری برای برد وارد زمین می‌شوند تا طرفداران دو تیم شاهد یک فوتبال سراسر هجومی و زیبا باشند.

انتهای پیام/

R41405/P1357/S6,75/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: بودجه مصوب این منطقه در سال جاری ۸۱۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که نسبت به بودجه سال گذشته ۷۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه مصوب سال گذشته منطقه ۷ شهرداری اصفهان ۴۸۴ میلیارد تومان بود که پس از اصلاح به ۵۲۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و این افزایش غالباً در پروژه‌های عمرانی صورت گرفت.

وی افزود: بودجه مصوب این منطقه در سال جاری ۸۱۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که نسبت به بودجه سال گذشته ۷۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تحقق بودجه سال گذشته این منطقه نسبت به بودجه مصوب ۱۰۶ درصد و نسبت به اصلاح بودجه ۹۸ درصد بوده است، گفت: بودجه عمرانی در سال ۱۴۰۲ برای پروژه‌های شاخص ۳۰ میلیارد تومان بود که در سال جاری با رشد ۳ برابری به ۸۵ میلیارد تومان رسیده است.

سلطان‌آقایی ادامه داد: پروژه‌های مهم منطقه‌ای در بودجه سال گذشته معادل ۵۵ میلیارد تومان اعتبار داشت که در سال جاری با رشد دو برابری به ۱۰۳ میلیارد تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با پروژه‌های منطقه‌ای سال گذشته ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه مصوب داشتیم که با رشد ۷۰ درصدی در سال ۱۴۰۳ به ۷۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اعتبارات پیش‌بینی شده برای اجرای پروژه‌های محله محور در منطقه گفت: سال گذشته ۸۳ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های محل محور منطقه ۷ در نظر گرفته بودیم که سال جاری همان رقم را حفظ کردیم و بر اساس همین اعتبار پروژه‌ها را تعریف کردیم.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: ردیف‌های مستمر منطقه ۷ سال گذشته ۹۵ میلیارد تومان بود و عمدتاً در حوزه عمرانی مصرف شد که در سال جاری به رقم ۱۳۵ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: بودجه بخش جاری منطقه ۷ از ۱۳۴ میلیارد تومان در سال گذشته به ۲۳۲ میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است و ۶۰ درصد بودجه سال گذشته منطقه از طریق صدور پروانه ساختمانی محقق شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به جمعیت بالا و ظرفیت‌های بالقوه موجود در این منطقه تاکید کرد: رویکرد شهرداری منطقه ۷ در سال جدید حرکت به سمت درآمدهای پایدار و توجه به افزایش پروژه‌های مشارکتی در منطقه است.

کد خبر 748707

دیگر خبرها

  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است