Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@16:44:45 GMT

واکنش سیدجلال به شایعه دوپینگی بودنش

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۶۰۵۰۹

واکنش سیدجلال به شایعه دوپینگی بودنش

به گزارش ایسکانیوز، سیدجلال حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران بازی در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه فردا برابر توگو گفت: خدا را شکر شرایطی فراهم شده است که یک اردوی خوب برگزار کنیم و دو بازی دوستانه هم داشته باشیم.

همه می‌دانند که ما در جام جهانی گذشته با سه تیم مختلف بازی داشتیم و با توجه به اینکه الان بازیکنان جدید به تیم ما اضافه شدند این دیدارهای تدارکاتی می‌تواند به ما کمک کند، هم از لحاظ تاکتیک‌پذیری و هم از لحاظ اعتماد به‌ نفس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً بازی با تیم‌های آمریکایی و آفریقایی می‌تواند برای ما مفید باشد و به تیم ملی کمک کند. این دو بازی دوستانه مقابل توگو و روسیه هم می‌تواند مثل همیشه ما را در آمادگی تیم همراهی کند.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به حواشی روزهای اخیر و شایعاتی که گفته می‌شود او دوپینگ کرده است، اظهار داشت: من چند سال است که دارم فوتبال بازی می‌کنم و همیشه فکر و ذکرم فوتبال بوده است، اما متأسفانه حرف‌هایی زده می‌شود که کار را برای من سخت می‌کند، من سه چهار سال است که تست دوپینگ نداشته‌ام. الان هم نمی‌خواهم طوری حرف بزنم که کسی حتی در این جمع ناراحت شود، اما به‌عنوان بازیکن و یک کاپیتان این توقع را دارم که یک بار برای همیشه با این قضایا مقابله شود و امیدوارم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران جلوی این چنین افراد را بگیرد و با آنها مقابله کند.

وی در خصوص وضعیت مصدومیتش هم توضیح داد: بعد از آن مصدومیتی که برای من پیش آمد در طول این مدت در کنار کادر پزشکی تیم ملی هر روز کار کردم و خدا را شکر که در شرایطی قرار گرفته‌ام که می‌توانم بیشتر در خدمت تیم ملی باشم.

601

سیدجلال حسینی نشست خبری جام جهانی تیم ملی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!

محمدحسین میثاقی به صحبت‌های عجیب پیرمرد پرحاشیه سپاهانی واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی صحبت‌های عجیب پیرمرد سپاهانی همچنان ادامه دارد.

یکی از هواداران سپاهان که برخی می‌گویند لیدر این باشگاه بوده و برخی هم تکذیب می‌کنند، در حاشیه بازی زردپوشان اصفهانی با پرسپولیس، در مورد بانوان سرخ‌پوش حرف‌های عجیب و زشتی زد که باعث واکنش گسترده اهالی فوتبال شد.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر با انتشار ویدیویی واکنش تندی نسبت به صحبت‌های پیرمرد پرحاشیه نشان داد و گفت:

ویدیویی دیدم که نمی‌توانم به آن واکنشی نشان ندهم. بیخود می‌کنی با سربند «یا زهرا» به زنان توهین می‌کنی. آن سربند نشان پاکی و معصومیت است. همیشه همه چیز که به سن نیست، آن هوادار‌ کوچکتر سپاهان چه چیزی قرار است از شما یاد بگیرد؟ رفتار این آدم را پای همه فوتبالی‌ها ننویسید. در فوتبال ما تماشاگر شیک، با شعور و محترم داریم که مثل او نباشند.

ویدیو محمدحسین میثاقی هم از سوی مرتضی پورعلی گنجی، محسن مسلمان و برخی دیگر از فوتبالیست‌ها بازنشر داده شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس