Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پایگاه اینترنتی آمریکا به نقل از منابع آگاه مدعی شد ترامپ در گزارش آتی خود به کنگره آمریکا، پایبندی ایران به برجام را تأیید نمی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن فری بیکن، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در سومین گزارش خود به کنگره این کشور قصد ندارد پایبندی ایران به توافق جامع هسته ای (برجام) را تایید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس این اقدام ترامپ موجب لغو برجام شده و به کنگره آمریکا اجازه خواهد داد تحریم های شدیدتری را علیه ایران وضع کند.

این در حالی است که برخی مقامات دولت ترامپ از جمله وزیران خارجه و دفاع کابینه وی، در تلاش هستند وی را به باقی ماندن در توافق هسته ای مجاب کنند.

گفته می شود ترامپ با دستاویز قرار دادن فعالیت های ایران در خاورمیانه و برنامه موشکی این کشور به دنبال اتخاذ تصمیمات قاطع از جمله خروج از برجام است.

در همین رابطه تد کروز نماینده جمهوری‌خواه از ایالت تگزاس و از مخالفان سرسخت برجام، در گفتگو با واشنگتن فری‌بیکن ادعا کرد ترامپ به جز تأیید نکردن پایبندی ایران به این توافق، گزینه دیگری ندارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)



منبع:پیج jahansanat

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معماری جالب در استادیوم سن سیرو میلان ایتالیا (فیلم) ببینید راز استواری این خانه‌ها در زلزله ژاپن چیست؟ (فیلم) معماری جالب استادیوم سن‌سیرو میلان (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق