Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-01@19:05:53 GMT

سقوط سنگ در جاده هراز یک زخمی بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۶۱۳۶۵

به گزارش بولتن نیوز،رییس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس115 آمل گفت، که عوامل این مرکز عصرچهارشنبه به راننده سواری که درحرکت جاده هراز با سقوط سنگ دچار مصدومیت شده بود، امدادرسانی کردند.

جواد رمضانی' چهارشنبه شب درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه در کیلومتر حدود 70 جاده هراز در نزدیکی شهر گزنک در بخش لاریجان با سقوط سنگ بر روی خودروی پژو 405 رخ داد و راننده آن دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد، وزن حجمی سنگ پرتاپ شده به سمت خودروی عبور بیش از 15 کیلوگرم بوده که خوشبختانه با کنترل به موقع خودرو توسط راننده، از حوادث بعدی ازجمله سقوط به دره و برخورد به کناره کوه پیشگیری شد.
رییس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس115 آمل ادامه داد که با حضور تیم امدادی این مرکز، این مصدوم به مرکز بهداشتی ودرمانی شهر گزنک منتقل و مداوا بر روی او انجام شد.
بارش باران در بخش لاریجان وجاده هراز که از دیشب آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد، باعث سست شدن شن و ماسه های کوهی و ریزش و پرت شدن سنگ های معلق به مسیرهای پایین دست جاده می شود.
در روز هشتم مهرماه نیز سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 مازندران در خبری اعلام کرده بود که بر اثر ریزش کوه در جاده هراز، چهار سرنشین خودروهای عبوری پراید ، نیسان و پورشه ریزش کرد وباعث مصدومیت آنان شدند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان

علی عبداللهی گفت: سیستم‌های ترددشمار آنلاین جاده‌ای کرمان در فروردین ثبت روزانه بیش از ۱۰۰ هزار و ۳۳۰ تردد را نشان می دهد که نسبت به مدت مشابه اسفندپارسال ۴ درصد افزایش داشته است.

 وی افزود:: طی فروردین امسال محور هفت باغ علوی بیشترین تردد روزانه را در مقایسه با کل محور‌های حوزه شمال استان کرمان به خود اختصاص داد و پس از آن محور کرمان ـ  چترود، باغین ـ بردسیر و محور بردسیر ـ  سیرجان به ترتیب در جایگاه بعد قرار دارند.  

سرپرست  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان بیان داشت: میزان تردد‌های استان در مقایسه با پارسال نشان می‌دهد، محور‌های هفت باغ علوی، کرمان ـ باغین، شهربابک ـ سیرجان و بم ـ زاهدان به ترتیب بیشترین تردد را داشته اند، همچنین تحلیل اطلاعات ترددشمار آنلاین مرکز مدیریت راه‌های استان حاکی از این واقعیت است که محور‌های ورودی و خروجی از مرکز استان به سمت جنوب و غرب استان کرمان در صدر سایر محور‌ها قرار دارند.

وی با اشاره به سهم مبدا تردد پلاک‌های مشاهده شده در دوربین‌های پلاک خوان جاده‌ای مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ۵۶ درصد پلاک‌های ثبت شده مربوط به استان کرمان، ۹ درصد مربوط به استان تهران و بقی آن ها پلاک‌های سایر استان‌ها از جمله خراسان رضوی، اصفهان، فارس و...  بوده است.

 عبداللهی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل اطلاعات سامانه‌های پلاک خوان جاده‌ای مرکز مدیریت راه‌های استان، در ماه قبل از مجموع حدود ۱۰ میلیون و ۷۶۰هزار تردد ثبت شده، حدود ۱۸۷ هزار انواع تخلفات رانندگی ثبت شده که در همین راستا تخلف بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت تجاوز از سرعت مجاز در این بازه، ۵۸۶ مرتبه تکرار شده است که نیازمند توجه  ویژه و برخورد جدی از سمت نهاد‌ها و مسئولین ذیربط می باشد.

جواد دهقانی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: اطلاعات دوربین‌های ثبت سرعت جاده‌ای استان نشان می‌دهد به ترتیب محور‌های باغین ـ کرمان با ۱۹ درصد، شهربابک، انار با ۶ درصد، رفسنجان ـ  انار با ۵ درصد، راورـ  مشهد و کرمان ـ رفسنجان هر کدام با ۳ درصد، بیشترین تخلف سرعت را به خود اختصاص داده اند.

 دهقانی افزود: تخلفات ثبت شده در استان کرمان به تفکیک ناوگان، در فروردین امسال حاکی است که عمده تخلفات بیشتر از ۹۰ درصد با وسایل نقلیه شخصی انجام می‌شود و ناوگان سنگین و نیمه سنگین به ترتیب کامیون‌های کشنده و اتوبوس‌ها با درصد خیلی کمتری در جایگاه بعدی قرار دارند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل  و نقل جاده‌ای استان کرمان سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ را بهترین و آسان‌ترین راه برای دستیابی مردم به اطلاعات وضعیت راه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: شماره‌های تماس ۲۰۰۰۱۴۱ و ۱۰۰۰۱۴۱ نیز به عنوان سامانه پیامکی به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان هستند.

وی گفت: در تاریخ ۸ فروردین بیشترین تردد ورود و خروج به استان کرمان ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد