Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس که در فاصله اندک با یکدیگر معرفی و عرضه شدند، جدی ترین رقابت بین دو شرکت سامسونگ و اپل را شکل داده اند.

اپل اینبار جنس پشت گوشی های 2017 خود را تغییر داده و اکنون آیفون های 8 و 8 پلاس و X، جنسی تمام شیشه (گلس) دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلسی نوت 8 نیز همانند نوت 7 تمام شیشه است. کاربری آیفون 8 و گلکسی نوت 8 را از لحاظ مقاومت و ضربه با یکدیگر مقایسه کرده است.

همانطور که در فیلم زیر مشاهده می کنید آیفون 8 بر اثر ضربه به صفحه نمایش، شیشه پشت گوشی نیز میشکند و در مقایسه با گلکسی نوت 8، صفحه نمایش‌اش ضربه بیشتری میبیند و حتی قسمتی از پیکسل های صفحه سیاه می شود و از کار می افتد.

در ادامه می توانید تست ضربه دو گوشی آیفون 8 و گلکسی نوت 8 را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

تست ضربه آیفون 8 و گلکسی نوت 8

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا یک خودرو برای داشتن شیشه دودی در روز فقط یک بار جریمه می‌شود یا امکان دارد بیشتر جریمه شود، گفت: بله امکان اینکه فردی در روز چند بار به دلیل داشتن شیشه دودی جریمه شود، وجود دارد.

 

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا تصریح کرد: فردی که استمرار به تخلف داشته باشد باید طبق قانون با او برخورد و جریمه شود؛ در واقع استمرار در تخلف به معنای بی‌قانونی فرد متخلف است.

 

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی عمر باتری سامسونگ گلکسی S25 را افزایش می‌دهد
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند
  • وضعیت رجیستر شدن آیفون 14 پرو مکس
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟