Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالجواد توحیدی‌مقدم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به بارش برف و باران شب گذشته و صبح امروز در شهرستان سوادکوه، اظهار‌ کرد: با بارش برف و باران در شهرستان سوادکوه، ستاد مدیریت بحران شهرستان در شب‌ گذشته و صبح امروز تشکیل جلسه داد و معاون فرماندار و بخشداران زیراب و مرکزی سوادکوه در مناطق برف‌گیر شهرستان مستقر هستند و بر فعالیت‌ها نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاهد بارش برف در ارتفاعات گدوک، درا سله، انند، سرین، لرز نه و مناطق مرتفع شهرستان سوادکوه هستیم، افزود: رانش و ریزش سنگ در برخی جاده‌های شهرستان و آب‌گرفتگی محدود در برخی مناطق شهری سوادکوه و بارش 45 سانتی‌متری برف در سوادکوه نیز گزارش شد.

فرماندار سوادکوه از مسدود‌شدن حدود یک‌ساعته محور گدوک در صبح امروز خبر داد و با اشاره به اینکه در حال حاضر محور سوادکوه به سمت تهران باز است و به علت قیچی‌کردن یک‌دستگاه تریلی تا نیم‌ساعت دیگر شاهد بازگشایی کامل محور سوادکوه خواهیم‎بود، خاطر‎نشان‌کرد: نیرو‌های راهداری و امدادی مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی محور سوادکوه هستند.

توحیدی‌مقدم از ریزش سنگ در دو نقطه محور الاشت و حضور دستگاه‌ها و ماشین‌آلات راهداری و امدادی برای بازگشایی جاده‌های روستایی خبر داد و گفت: با همکاری نیروهای مختلف فنی و امدادی تا ساعتی دیگر شاهد حل برخی مشکلات مرتبط با بارش باران و برف اخیر در سوادکوه هستیم.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به تداوم بارندگی در استان هشدار داد: دامداران، کشاورزان و مزرعه داران ماهی در این بارش ها خسارت هایی را متحمل می شوند که با بیمه کردن بخشی از این خسارت ها جبران می شود. علیرضا نیکروز تاکید کرد: تکرار سامانه بارشی تا پایان سال دور از انتظار نیست و ضرورت داد عشایر، کشاورزان اعم از باغداران، صیفی جات و حتی شیلات استان بیمه محصول خود را جدی بگیرند تا بخشی از خسارت ها با بیمه جبران شود. وی با اشاره به خسارت های سامانه بارشی سه روز گذشته گفت: علاوه بر خسارت های محصولات کشاورزی در شهرستان گچساران و باشت برخی راه های روستایی شهرستان کهگیلویه مسدود شده است که همکاران راهداری در حال بازگشایی آنها هستند. نیکروز با اشاره به ریزش جاده پاتاوه- دهدشت حد فاصل «قلعه دختر» و «قلعه گل» (همجوار روستای «دشت قاضی») ادامه داد: بلافاصله پس از ریزش، این جاده ملی بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی برای تردد وجود ندارد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به دیگر خسارت های بارندگی در استان گفت: راه های عشایری و برخی از عشایر ما دچار آبگرفتگی شدند که امدادگران هلال احمر استان کمک های لازم را انجام دادند.

دیگر خبرها

  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت