Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه تهاجم گسترده‌ فرهنگی دشمن به فکر، باور، سبک زندگی و فرهنگ جامعه به‌ منظور تغییر در باورهای دینی و انحراف جامعه از مسیر اصلی حرکتی‌اش است، گفت: مقابله محکم با ناامنی‌های اخلاقی، از مهم‌ترین وظایف ناجا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در آیین تکریم فرمانده سابق انتظامی استان البرز و معارفه فرمانده جدید این مجموعه با تقدیر از عملکرد ناجا البرز در زمان تصدی‌گری سردار کامرانی‌صالح بر این نیرو، اظهار داشت: فعال بودن و به‌موقع تشخیص دادن و عمل نمودن، از ویژگی‌های مثبت سردار کامرانی صالح است که در کنار آرامش تام و قاطعیت ایشان، از بروز حاشیه‌ها و تنش‌ها در استان جلوگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ضمن خیرمقدم به سردار محمدیان، فرمانده جدید انتظامی استان البرز، بیان کرد: ان‌شاءالله وی هم در مأموریت‌هایی که به عهده‌شان گذاشته‌ شده با صلابت، قدرت، عزت و البته رأفت، کارها را به ‌پیش خواهد برد و در این مسیر هم از حمایت ما برخوردار است.

وی ادامه داد: تا امروز که قریب به چهل سال از عمر جمهوری اسلامی می‌گذرد، دشمنان شرارت‌های مختلفی در مقابل مردم ما از خود نشان داده و دائماً به دنبال آسیب به امنیت کشور در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و اخلاقی بوده‌اند.

امام‌ جمعه کرج با اشاره به تهاجم گسترده‌ فرهنگی دشمن، تصریح کرد: این هجوم، حمله به فکر، مغز، باور، سبک زندگی و فرهنگ جامعه است و به‌ منظور تغییر در باورهای دینی و انحراف جامعه از مسیر اصلی حرکتی‌اش صورت پذیرفته و نیروی انتظامی در مقابل این تهاجمات، بخصوص در مظاهر فساد و فحشا و بی‌بندوباری و مواد مخدر و فضای مجازی که بخشی از این تهاجم هستند، مقابله کرده است.

وی افزود: فعالیت‌های ناجا در این راستا، تام و کامل بوده، اما هجمه‌های روزافزون، نیاز و تلاش بیشتر این نیرو را طلب می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر لزوم تأمین امنیت اخلاقی و اجتماعی توسط نیروی انتظامی، تصریح کرد: مقابله محکم با ناامنی‌های اخلاقی، از مهم‌ترین وظایف ناجا است که البته این مهم، تنها به عهده نیروی انتظامی نیست و فعالیت این نیرو، از مردم و دستگاه‌های دیگر سلب مسئولیت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای بر دوش تمام اعضای جامعه است، تصریح کرد: اقدامات مردمی همیشه نتیجه‌بخش هستند و باید همکاری‌ها در زمینه از میان برداشتن ناهنجاری‌های اجتماعی، بین نیروی انتظامی و مردم، گسترش یابد تا نتیجه‌ بهتر و بالنده‌تری حاصل شود.

آیت‌الله حسینی‌همدانی گفت: نیروی انتظامی، مداخلات اجتماعی بالایی دارد و برای اثرگذاری مثبت بر جامعه، باید نگرش جامعه را به این مجموعه تصحیح کرده و فرهنگ تعامل سازنده با پلیس را در جامعه توسعه داد که بحمدالله در سال‌های اخیر شاهد رشد و بهبود مناسب این مسئله هستیم.

وی تأکید کرد: پلیس مانند یک باغبان است که مراقب جامعه است که اگر وظیفه‌ خود را به نحو احسن انجام دهد، بهترین محصول یعنی اعتماد مردم را به دست می‌آورد که لازمه‌ آن عمل به قوانین به ‌صورت قاطعانه و بدون ملاحظه، در مورد همه‌ افراد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به برابر دانستن عملکرد نیروی انتظامی با آبروی انقلاب، خاطرنشان کرد: انعکاس عملکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، نشان‌ دهنده‌ فضای حاکم بر دولت و حاکمیت اسلامی است و باید دائماً در راستای تقویت این عملکرد، تلاش داشت.

وی با ابراز امیدواری درباره بالندگی بیشتر نیروی انتظامی استان، اظهار داشت: ناجا البرز از نظر کمی دارای کمبودهای فراوانی است که ان‌شاءالله با توجه ویژه‌ فرماندهی ناجا، این امکانات در تراز ساکنین کلان‌شهر کرج و جمعیت استان البرز قرار گیرد.

انتهای پیام/

R41451/P1336/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی

به گزارش صدای ایران از ایرنا،اجتماع مردم مشهد در حمایت از طرح نور فراجا، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳) با حضور سردار «احمد رضا رادان» فرمانده فراجا در عرصه میدان شهدای این شهر برگزار شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد
  • کارگران موتور پیشران اقتصاد جامعه هستند
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها