Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:59:27 GMT

پیش بازی ایرلند شمالی - آلمان

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۶۵۴۷۱

پیش بازی ایرلند شمالی - آلمان

دو تیم ایرلند شمالی و آلمان، امشب در ورزشگاه ویندسورپارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اختلاف زیادی با رقبا در جدول دارند و می‌توان صعود آلمان به عنوان صدرنشین به جام جهانی و صعود ایرلند شمالی به پلی آف را از حالا قطعی دانست. تیمی که در این گروه نتوانست راه به جایی ببرد، جمهوری چک بود که در رده چهارم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرلند شمالی نسبت به تیم سوم یعنی آذربایجان، 9 امتیاز اختلاف ایجاد کرده و در حالی که 2 بازی به پایان باقی مانده، صعودشان به پلی آف قطعی است.

ایرلند شمالی در بازی رفت مقابل آلمان، 2-0 مغلوب شد و حالا در خانه انگیزه های بالایی در سر دارد. از آن سو آلمان بدون حضور تیمو ورنر، مهاجم لایپزیش پا به این دیدار خواهد گذاشت. او که 3 گل در مقدماتی جام جهانی زده تا تعداد گلهایش برای تیم ملی آلمان را به عدد 6 برساند، از مهم ترین مهره های یواخیم لوو در ترکیبش محسوب می‌شود.

این در حالیست که مهاجمان زیادی می‌توانند برای تیم لوو به میدان بروند. توماس مولر یکی از آنهاست که شروع خوبی در این فصل داشته و موفق به زدن یک گل و ارسال دو پاس گل شده است. مهاجم 28 ساله می‌تواند در هر پستی در زمین بازی کند و این قابلیت او در تیم لوو به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین جولیان درکسلر نیز یکی از گزینه های بسیار خوب برای بازی در خط حمله است. به علاوه می‌توان به لروی سانه نیز اشاره کرد.

غایب بزرگ این دیدار مسوت اوزیل است که به علت مصدومیت در ترکیب تیم قرار نگرفته ولی شاید از لحاظ فنی نیز خیلی به سطحی که لوو از او انتظار دارد نزدیک نیست و این مصدومیت بهانه ای برای دعوت نکردن او شد. حال باید دید که آیا ایرلند قادر به انتقام گرفتن خواهد بود یا آلمان نتیجه بازی رفت را تکرار می‌کند.

ایرلند شمالی تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. آخرین بازی دو تیم به جام حذفی آلمان برمی‌گردد جایی که تیم بایر لورکوزن توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم اشتوتگارت را شکست دهد. تیم اشتوتگارت آلمان در حال حاضر با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در رده سوم قرار دارد و قصد دارد که جایگاه این تیم را در رده دوم بگیرد.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کشف «گذرگاه مردگان»
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا