Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: بیش از ۲۴۰۰ آمربه‌معروف و نهی از منکر در استان سمنان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حیدر آسیابی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از واجب‌های فراموش‌شده در جامعه اسلامی است که احیای آن از مهم‌ترین دغدغه‌های این ستاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را در سطوح مختلف جامعه کاهش می‌دهد تأکید کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر باید در سطح جامعه گسترش یابد و به‌عنوان یک فرهنگ عمومی در بین مردم نهادینه شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان از فعالیت بیش از 2400 امربه‌معروف و نهی از منکر خبر داد و اذعان کرد: از این تعداد بیش از 2000 آمربه‌معروف از بانوان هستند که در سطوح مختلفی به انجام این فریضه و تذکر لسانی می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه بالغ‌بر 400 آمربه‌معروف از آقایان در استان سمنان فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از این افراد آموزش‌های لازم در حوزه‌های تذکر لسانی را فراگیری کردند و اکنون خواهران آمر در سطوح مختلف سنی از 14 تا 15 سالگی و سنین بالاتر در تمام ماه‌های سال این فریضه را انجام می‌دهند.

آسیابی بابیان اینکه استان سمنان در پیاده‌سازی قانون آمران به معروف و نهی از منکر و طرح طلایه داران بسیار موفق بوده است یادآور شد: احیای این فریضه و نهادینه شدن آن در بین عموم مردم در دستور کار مسئولان قرار دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر بسیار متوجه مقام معظم رهبری است و بارها بر زبان لیّن و توأم با جذب تأکید کرده‌اند، تاکنون هیچ‌گونه شکوائیه‌ای نسبت به خواهران در استان سمنان انجام‌نشده است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر بابیان اینکه پیش از اجرای این طرح بعضی مراکز تجاری در استان سمنان مشکلاتی داشتند اذعان کرد: با حضور اثرگذار آمران به معروف و نهی از منکر خواهر، در تغییر وضعیت عفاف و حجاب مراکز تجاری و آحاد مردم مؤثر واقع شدند.

انتهای پیام/

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو

این هنرمند از آزادی بیان در آمریکا و اینکه حرف‌زدن درباره ماجرای غزه می‌تواند معیشت معترضان را نابود و باعث از دست‌دادن دوستان و خانواده‌شان شود، سخن گفت.

ساراندون با وجود همه این شرایط نه‌تنها به جمعیت‌های میلیونی حامی فلسطین افتخار می‌کند بلکه دیگران را هم تشویق می‌کند که به جمع معترضان بپیوندند.

دیگر خبرها

  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • عکس| جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • عکس‌| لذت زندگی، با پسر بوکسور معروف!
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • (ویدئو) مجری معروف اخبار هواشناسی حقوقش از صداوسیما را فاش کرد