Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:02:46 GMT

دمای اصفهان سه تا 6 درجه کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۶۷۸۲۸

دمای اصفهان سه تا 6 درجه کاهش می یابد

اصفهان - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش سه تا 6 درجه ای دمای هوای این استان طی 24 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر گذر موج به نسبت ناپایدار از روی این استان طی 24 ساعت آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اداره کل اضافه کرد: با گذر این موج به نسبت ناپایدار، دمای هوای اصفهان بین سه تا 6 درجه کاهش خواهد یافت.
اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای امروز و امشب ( پنجشنبه) در بیشتر نقاط این استان، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرده است.
بر این اساس همچنین در برخی مناطق استان اصفهان بویژه غرب، جنوب، شمال و شمال شرق وزش باد گاهی شدید خواهد بود که در بخش های شرق و شمال شرق همراه با گرد و خاک محلی پیش بینی می شود.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز پنجشنبه به ایرنا گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار ضعیفی در استان تا روز شنبه است.
حسن خدابخش افزود: بر این اساس امروز و فردا در بیشتر نقاط استان گاهی با افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید خواهیم بود و در مناطق شمالی و شرقی وزش باد به نسبت شدید توام باگرد و خاک خواهد بود.
وی گفت: کمینه دما در اصفهان، فردا صبح بویژه در مناطق شمالی و شرقی استان سه تا 5 درجه کاهش می یابد.
وی گفت: دمای هوای اصفهان در گرم ترین ساعات روز گذشته به 26 درجه سانتیگراد و امروز(پنجشنبه) در خُنک ترین ساعات به 11 درجه سانتیگراد رسید.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز جمعه (فردا)، هوای صاف تا قسمتی ابری غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد و برای روز شنبه، صاف تا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
بگفته خدابخش بادرود با 31 درجه سانتیگراد، گرم ترین ؛ و میمه با پنج درجه سانتیگراد خُنک ترین نقطه استان اصفهان بوده است.
ت 7150/ 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  از عصر روز یکشنبه هفته جاری با افزایش حجم ابر در آسمان خراسان رضوی، به تدریج شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و دمای شبانه در برخی از مناطق سردسیر نزدیک به صفر درجه خواهد شد .     سارا حکمی افزود: بارش باران نیز از اواسط هفته جاری بیشتر نقاط را فرا می گیرد که با توجه به سرد بودن هوا، احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.   وی افزود: بارش ها اواخر هفته جاری به اوج خواهد رسید که اطلاعات تکمیلی آن در زمان مقرر اعلام خواهد شد.   حکمی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با سه و سرخس با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۱۸ درجه را به ثبت رسانده است.   وی افزود: دمای کنونی مشهد ۱۹ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هشت تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.      

 

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی