Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع بحرینی از بازداشت ۳ کودک و ۸ جوان بحرینی در کمتر از ۴۸ ساعت پس از عاشورا خبر داده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری وفاقیون از بازداشت سه کودک بحرینی توسط نیروهای امنیتی نظام‌ آل خلیفه در منطقه الدراز محل سکونت آیت الله عیسی قاسم خبر داد. به گفته اهالی منطقه این سه کودک به اتهام حرکت بسوی منزل آیت الله عیسی قاسم برای شکستن محاصره منزل ایشان در ظهر عاشورا، دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پایگاه خبری مرآة البحرین در خبری به نقل از شاهدان عینی نوشت در کمتر از ٤٨ ساعت پس از عاشورا حداقل ۸ شهروند بحرینی بازداشت شده اند. این خبر می افزاید این جوانان که از اهالی مناطق "بوری، السنابس و شهرک الحمد" هستند در پی یورش نیروهای امنیتی به منازلشان در نیمه شب بازداشت شده اند.

بحرین در شب و روز عاشورا و روز یازدهم محرم در پی تجاوزات گسترده نظام آل خلیفه به نمادها و مراسمهای عاشورایی و تهدید و بازداشت مسوولین حسینیه ها شاهد تحرکات گسترده مردمی و اقدام اهالی الدراز به سعی بر شکستن محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم بود که بیش از یک سال است به محاصره نیروهای امنیتی در آمده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۶۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت