Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود ۳۰ نفر از سپرده گذاران موسسه افضل توس با برپایی این تجمع اعتراض آمیز خواهان دریافت سپرده خود شدند.

یکی از این تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از یکسال است که مبلغ یک میلیارد ریال در موسسه افضل توس سپرده گذاری کردم که با توجه به مشکلات مالی این موسسه اعتباری بانک مرکزی سپرده های ما را به بانک آینده منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سپرده گذار ادامه داد: حدود ۳ ماه از انتقال سپرده های ما از موسسه افضل توس به بانک آینده می گذرد اما مسئولان بانک آینده از آزادسازی سپرده هایمان خودداری می کنند.

همچنین یکی از مسئولان شعبه بانک آینده در دوراهی یوسف آباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تجمع کنندگان از قبل سپرده هایی در موسسه افضل توس داشتند که با تصمیم بانک مرکزی رفع مشکلات سپرده گذاران این موسسعه به بانک آینده واگذار شده است.

وی بیان کرد: از لحاظ قانونی و تشریفات ادارای نمی توان نسبت به تسویه حساب سپرده گذاران موسسه افضل توس اقدامی انجام داد چرا که هنوز مجوز واگذاری سپرده گذاران به بانک آینده داده نشده است.

این مسئول بانک ابراز امیدواری کرد که با طی شدن تشریفات اداری مشکل سپرده گذاران موسسه افضل توس مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: تجمع امروز اصلا ربطی به سپرده گذاران بانک آینده ندارد و بانک آینده با تمام قوت و قدرت در خدمت مردم است و با تصمیم بانک مرکزی بانک آینده نسبت به رفع مشکلات سپرده گذاران موسسه افضل توس اقدام خواهد کرد.

همچنین جمعی از سپرده گذاران موسسه اعتباری و منحله افضل توس ۲۸ شهریور امسال در مقابل سرپرستی بانک آینده در بلوار سجاد مشهد مقدس تجمع کرده بودند.

بانک آینده بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس را بر عهده گرفته است.

هفته گذشته وضعیت همه سپرده‌ها و مشخصات سپرده‌گذاران این تعاونی بررسی شد.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!