Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه واشنگتن‌پست امروز افشا کرد که «الین چائو» وزیر حمل و نقل آمریکا، در سال جاری میلادی، هفت نوبت با هزینه از بودجه عمومی، از پروازهای اختصاصی استفاده کرده است.

خبرگزاری فارس: چند روز پس از استعفای وزیر بهداشت آمریکا به خاطر رسوایی استفاده از پرواز شخصی با هزینه از بودجه عمومی، حالا رسوایی مشابهی برای وزیر ترابری دولت ترامپ پیش آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه واشنگتن‌پست امروز افشا کرد که «الین چائو» وزیر حمل و نقل آمریکا، در سال جاری میلادی، هفت نوبت با هزینه از بودجه عمومی، از پروازهای اختصاصی استفاده کرده است.

در گزارش این روزنامه آمریکایی آمده که بنظر می‌رسد این پروازها در زمانی صورت گرفته که گزینه ارزان‌تری برای حمل و نقل خانم وزیر وجود نداشته و یا برنامه سفر وی، در آخرین لحظات تغییر کرده است.

این افشاگری در زمانی صورت می‌گیرد که کابینه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، به دلیل استفاده گسترده وزراء از پروازهای اختصاصی، تحت فشار افکار عمومی است.

6 روز پیش یعنی جمعه هفته گذشته بود که «تام پرایس» وزیر بهداشت آمریکا به دلیل افشای استفاده از پروازهای اختصاصی و نظامی برای جابجایی و صرف یک میلیون دلار از بودجه عمومی برای این پروازها، تحت فشار افکار عمومی مجبور شد استعفایش را تقدیم ترامپ کند؛ استعفایی که سریعاً پذیرفته شد. (بیشتر بخوانید)

این روزها مجلس نمایندگان آمریکا هم در حال بررسی گزارش‌های مربوط به صرف 12 هزار دلار از بودجه عمومی برای پرواز «رایان زینکر» وزیر کشور برای بازگشت از یک میهمان شخصی است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست