Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:35:44 GMT

ایرلند شمالی 1-3 آلمان؛ قهرمان، به جام جهانی رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۲۳۲۴

ایرلند شمالی 1-3 آلمان؛ قهرمان، به جام جهانی رسید

تیم ملی آلمان با پیروزی 3-1 در خانه ایرلند شمالی، صعودش به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را قطعی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یواخیم لوو که در 8 دیدار قبلی شان به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم کاری سختی برای کسب سه امتیاز نداشتند و توانستند صعودشان به جام جهانی را قطعی کنند.

آلمان بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که سباستین رودی دروازه میزبان را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی یک ارسال، توپ در رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه به رودی رسید و او هم با یک شوت تماشایی، دروازه حریف را گشود و حساب کار را 1-0 کرد.

برتری ژرمن ها ادامه داشت و این تیم می توانست در دقیقه 6 به گل دوم برسد اما ضربه واگنر که روی ارسال کیمیچ زده شد، توسط دروازه بان ایرلند شمالی دفع شد.

حملات آلمان ادامه پیدا کرد و این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر را از دست داد تا اینکه سرانجام در دقیقه 21 به گل دوم رسید.

واگنر که با پاس مولر در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک چرخش عالی و ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل ضرباهنگ بازی کمی افت کرد و تیم میزبان هم تا اندازه ای پیش کشید اما باز هم این آلمانی ها بودند که جریان کلی بازی را در دست داشتند.

در دقیقه 41، ایرلند می توانست اختلاف را به حداقل کاهش بدهد اما اونز نتوانست از ارسال مگنیز استفاده کند و در نهایت نیمه اول با برتری 2-0 آلمان به پایان رسید.

نیمه دوم را هم آلمان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51، اختلاف می توانست به سه گل افزایش پیدا کند اما ضربه سر مولر را دروازه بان ایرلند شمالی به بیرون فرستاد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه تراشتگن ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

ادامه دارد...

تیم ملی آلمان ایرلند شمالی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت