Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرزاق موسوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط کنونی، نظر اعضای شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب گزینه جدید برای تصدی مسئولیت شهرداری این کلانشهر در یک هفته آینده است.
وی گفت: آقای عبدالحمید معافیان گزینه مورد نظر شورای شهر شیراز برای تصدی این مسئولیت که حکم شهرداری وی ابلاغ نشد نیز معتقد است که گزینه جدیدی در فضای منطقی و کارشناسی برای شهرداری انتخاب و به وزارت کشور معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: این شورا در یک هفته آینده با حضور همه اعضا جلسه ای برگزار و نسبت به انتخاب شهردار این کلانشهر اقدام می کند.
پیش از این سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز روز چهارشنبه 12 مهرماه جاری به خبرنگار ایرنا گفته بود: با توجه به تقاضای مدیر کل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور مبنی بر انتخاب فرد واجد شرایط دیگری برای تصدی شهرداری شیراز، این شورا به زودی گزینه پیشنهادی خود را معرفی خواهد کرد.
علی ناصری افزود: شورای شهر شیراز 28 مردادماه 96 گزینه پیشنهادی خود را به وزارت کشور معرفی کرد اما وزارت کشور پس از بررسی شرایط آقای معافیان به استناد تبصره یک ذیل ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان وی را واجد شرایط ندانسته و خواستار معرفی فرد دیگری شده است.
وی ادامه داد: شورای شهر به زودی جلسه ای تشکیل خواهد داد و پس از در نظر گرفتن تمام شرایط نسبت به گزینه پیشنهادی خود اقدام خواهد کرد.
ناصری افزود: تا قبل از تشکیل جلسه شورا و تصمیم جمعی تمام اعضا نمی توان هیچ نامی را برای تصدی شهرداری شیراز مطرح کرد.
منتخبان مردم شیراز در شورای پنجم شهر قبل از آغاز رسمی فعالیت این دوره شورا با اکثریت آرا یعنی 13 رای عبدالحمید معافیان رئیس ستاد دکتر حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان فارس را به عنوان شهردار جدید این کلانشهر انتخاب کردند.
بر اساس تبصره سه ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، انتصاب شهرداران مراکز استان ها و شهرهای با جمعیت بیشتر از 200‌ هزار نفر بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور و شهرداران سایر‌شهرها به پیشنهاد شورای شهر و حکم استاندار انجام می شود.
9873 / 2027
خبرنگار: محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز