Web Analytics Made Easy - Statcounter


دارنده مدال طلای ووشو قهرمانی جهان گفت: اینکه مدال طلای من با اولین قهرمانی ایران همراه شد، برایم شیرینی خاصی داشت.

محسن محمدسیفی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مسابقات ووشو قهرمانی جهان گفت: رقابتهای این دوره سطح بالایی داشت و فکر می کنم در طول سالهایی که در رقابتهای جهانی شرکت داشتم، تیم های خوب جنوب شرق آسیا با قدرت به میدان آمده بودند، روسیه با بهترین ترکیب حضور داشت و تک ستاره ها از سایر تیم ها نیز باعث افزایش کیفیت فنی این رقابتها شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش ووشو ایران افزود: در این دوره چهار بار به روی سکوی مسابقات رفتم که بازی به بازی شرایط بهتری داشتم و خدا را شکر که موفق به کسب چهارمین مدال طلای جهان شدم و در کل عملکرد خوبی داشتم.

وی ادامه داد: سایر اعضای تیم هم عملکرد بسیار خوبی داشتند. اینکه از یک تیم ۸ نفره، هر هشت نفره به دیدار نهایی راه پیدا کرده و موفق به کسب هفت طلا و یک نقره می شوند بدون شک، عملکرد درخشانی برای آن تیم و کشور خواهد بود.

این عضو تیم با اشاره به مدال نقره حمیدرضا قلی پور افزود: حمید از ناحیه پا مشکل داشت و همین مشکل باعث شد تا در فینال مقابل رقیب چینی نتواند آن قابلیت های خاص خود را به نمایش بگذارد.

سیفی افزود: این عملکرد درخشان نتیجه کار تیمی کل اجزای فدراسیون بخصوص اعضای کادر فنی بود که باعث شد بهترین نتیجه را در طول تاریخ حضور ووشو ایران در رقابتهای جهانی به نمایش بگذاریم.

وی در پایان گفت: کسب عنوان قهرمانی جهان برای نخستین بار رقم خورد. وقتی بدانیم که در بین همه کشورهای دنیا تنها تیمی که غیر از چین به این مهم دست پیدا کرده، ایران بوده به اهمیت این نتیجه بیشتر پی خواهیم برد.

قابل ذکر است تیم ملی ایران شب گذشته در پایان چهاردهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان موفق به کسب عنوان قهرمانی در بخش ساندا شد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 1 بر 0 خانگی در برابر کریستال پالاس، برای چهارمین بار در لیگ برتر انگلیس و پنجمین بار در تاریخ فوتبال انگلستان قهرمان شود. ادن هازارد، زننده تک گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد