Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در تمرین روز چهارشنبه استقلال اعلام کرد که وینفرد شفر خواهان بازگشت بهنام برزای شده است، بازیکنی که ابتدای فصل توسط علیرضا منصوریان کنار گذاشته شد. افتخاری در واکنش به اینکه لیست استقلال پُر است، گفت که یک جای خالی برای برزای پیدا خواهند کرد.

قرار بود پس از انتخاب سرمربی جدید، مهدی رحمتی و مجتبی جباری به تمرینات بازگردند، اما تنها از دروازه‌بان استقلال خواسته شد که به تمرین بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل استقلال هم درباره جباری گفت که تصور می‌کند همه چیز در این باره منوط به پرونده پزشکی است و نمی‌تواند نظری بدهد. همین اظهارنظر کافی بود تا شماره هشت استقلال صحبت‌های تندی علیه مدیرعامل باشگاه مطرح کند. به نظر می‌رسد حضور جباری در استقلال با این شرایط منتفی باشد و اگر این بازیکن کنار گذاشته شود، جا برای بازگشت برزای باز خواهد شد. این در حالی است که طبق قرارداد باشگاه استقلال با جباری، غرامتی بابت فسخ قرارداد به هافبک باتجربه استقلال پرداخت نخواهد شد چرا که با این بازیکن طوری قرارداد بسته شده که به ازای هر مسابقه‌ای که به میدان برود، پول می‌گیرد.

اگر فرض بر این باشد که جباری از لیست خارج شده و برزای بازگردد، این سؤال پیش می‌آید که تکلیف محسن کریمی چه خواهد شد؟ بازیکنی که ابتدای فصل قراردادش تمدید شد اما به بهانه مصدومیت از لیست کنار گذاشته شد تا نیم فصل به تیم بازگردد. اکنون با توجه به پُر بودن لیست استقلال، مشخص نیست چه کسی باید کنار گذاشته شود تا کریمی هم به لیست اضافه شود.

601

رضا افتخاری استقلال مدیرعامل بهنام برزای مهدی رحمتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت

به گزارش خبرنگرا ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا چند روزی در تمرینات استقلال و حتی بازی با تراکتور حضور نداشت اما مصدومیت این بازیکن بر طرف شده و او از روز گذشته در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده است.

به این ترتیب رمضانی   مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب آهن ندارد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه اینده به مصاف ذوب آهن می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • ایران معادله صهیونیست‌ها را بهم زد
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی