Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@17:15:37 GMT

افتخاری: بحث فرهاد مجیدی اشتباه لپی بود!

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۷۱۳۷

سید رضا افتخاری در حاشیه اولین تمرین استقلال با حضور وینفرد شفر گفت: بعد از اتفاقاتی که افتاد، می‌خواستم با رحمتی جداگانه صحبت کنم. ایشان به دستور باشگاه مدتی در تمرین نبودند. خواستم به او بگویم که شرایط تیم عوض شده و نظم و انضباط در استقلال اهمیت دارد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل استقلال گفت که "به رحمتی گفته نباید در تیم بازیکن‌سالاری باشد، شفر می‌خواهد برزای برگردد و بحث حضور فرهاد مجیدی یک اشتباه لپی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

سید رضا افتخاری در حاشیه اولین تمرین استقلال با حضور وینفرد شفر گفت: بعد از اتفاقاتی که افتاد، می‌خواستم با رحمتی جداگانه صحبت کنم. ایشان به دستور باشگاه مدتی در تمرین نبودند. خواستم به او بگویم که شرایط تیم عوض شده و نظم و انضباط در استقلال اهمیت دارد.

او درباره صحبت‌هایش به رحمتی افزود: من گفتم که نباید بازیکن سالاری در تیم حاکم باشد. بنابراین ما از سرمربی‌مان حمایت می‌کنیم و ما از او می‌خواهیم که به تمرین بیاید. هرکس باید وظایف خودش را باید انجام دهد و درباره مسائل دیگر، کادر فنی و بازیکنان نباید ورود پیدا کنند. خبر دسته اولی که باید بگویم این است که شفر در ماشین به من گفت که فیلم بازی‌های استقلال در فصل گذشته را دیده و پرسید که برزای کجا است؟ من گفتم که او را در ابتدای فصل نخواستند. شفر در ادامه از من خواست که برزای را به تیم دعوت کنم و با او قراداد امضا کنیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جای خالی در فهرست استقلال برای حضور برزای وجود دارد یا نه گفت: جای خالی را به وجود می‌آوریم.

افتخاری در ادامه در پاسخ به این سوال که چه کسی خواهان عدم حضور رحمتی و جباری در تمرینات استقلال بود اظهار کرد: همه اتفاقات از برنامه ۹۰ پیش آمد. اعضای هیات مدیره هیچ موقع نگفتند که رحمتی را نمی‌خواهند. من به رحمتی گفتم در برنامه ۹۰ نباید صحبت می‌کردی. در حال حاضر استقلال نیاز به آرامش دارد و از او خواستیم که به تیم برگردد.

او که از عدم بازیکن سالاری در ادامه فصل صحبت کرده بود در پاسخ به این سوال که مگر در کادر فنی گذشته بازیکن سالاری وجود داشته است گفت: دیگر سراغ گذشته نروید. ما نگاهمان به آینده است. من نگفتم در کادر فنی قدیم بازیکن سالاری وجود داشته بلکه می‌گویم نباید مثل گذشته در استقلال بازیکن سالاری به وجود بیاید.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت جباری در این تیم بیان کرد: هنوز درباره جباری تصمیم قطعی گرفته نشده است.

افتخاری با بیان این که شفر تمام بازی‌های استقلال را مشاهده کرده است و تمام بازیکنان را می‌شناسد اظهار کرد: شفر درباره رحمتی گفت که بیاید ولی درباره جباری صحبت نکرده و بعدا خودش تصمیم می‌گیرد. فکر می‌کنم منتظر گزارش پزشکی جباری است.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به حرف دیروز (سه‌شنبه) شفر مبنی بر این که "مجیدی تمایل دارد به استقلال بیاید،" آیا حضور فرهاد مجیدی در استقلال قطعی است؟ گفت: نه اصلا حرفی از فرهاد مجیدی نبوده است. او تمایلی نداشته و احتمالا شفر هم چنین حرفی نزده و اشتباه لپی صورت گرفته است.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت دستیاران شفر گفت: کمیته فنی درباره این تصمیم می‌گیرد و تا هفته آینده معرفی می‌شود. درباره نام‌ها صحبت نمی‌کنم. در قرارداد شفر آمده که مربی بدنساز و دستیار را انتخاب کند.

افتخاری درباره نبود جباری در ترکیب استقلال عنوان کرد: اصلا این بحث‌ها که او در رختکن صحبتی کرده که من ناراحت شدم درست نیست. این را باید سرمربی تشخیص دهد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟