Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي فراکسيون حج و زيارت مجلس جزئيات مذاکرات ايران با مقامات عربستان براي برگزاري عمره مفرده را تشريح کرد. سيدحسن حسيني‌شاهرودي سخنگوي فراکسيون حج و زيارت مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري تسنيم، با بيان اينکه عليرغم محدوديت‌هاي زماني، حج تمتع امسال به نحو خوبي برگزار شد، گفت: با توجه به اينکه مذاکرات براي برقراري حج تمتع قدري زمان‌بر شده بود، بيم آن مي‌رفت که مشکلاتي در راه اعزام حجاج ايراني ايجاد شود که بحمدالله با تدابير سازمان حج و زيارت و عوامل دخيل در اين موضوع حج خوبي را نسبت به سال‌هاي گذشته شاهد بوديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه بحث اسکان حجاج ايراني در دو ماه منتهي به زمان برقراري حج تمتع حل و فصل شد، افزود: خدمات‌رساني به حجاج نيز در ايام حج ابراهيمي وضعيت مناسبي داشت.
نماينده مردم شاهرود در مجلس با بيان اينکه در زمان حج تمتع نيز مذاکراتي براي برقراري عمره مفرده برگزار شده بود، اظهار داشت: تاکنون اين مذاکرات به نتيجه نرسيده است.
سخنگوي فراکسيون حج و زيارت مجلس تصريح کرد: در مذاکرات انجام گرفته تاکنون درباره زمان اعزام حجاج ايراني به عمره مفرده توافق صورت نگرفته است.
حسيني‌شاهرودي با اعلام اينکه طبق گفته مسئولان حج و زيارت مذاکرات براي برقراري عمره مفرده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ابتدا بايد مذاکرات به نتيجه‌اي مطلوب برسد و سپس نهادهاي ذي‌صلاح درباره نحوه برقراري عمره مفرده نظر بدهند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کاروان‌های حج تمتع در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر کل حج و زیارت استان گفت: ۲۳۹۹ نفر در قالب ۱۹ کاروان از قم به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

اسماعیل رستمی با بیان اینکه اعزام حاجیان از ۲۳ اردیبهشت آغاز می‌شود افزود: میانگین سن حجاج در قم ۵۷ سال است و ۵۵ درصد حجاج قمی، خانم هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • بازگشت حجاج عمره گزار به ایران
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم 
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر