Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز تحقیقاتی و درمانی فوک خزری گفت: برای حفاظت از فوک خزری به نیروی داوطلب آموزش می دهیم. آفتاب‌‌نیوز : امیر صیاد شیرازی گفت: با توجه به پهنه خزر و حضور فوک های خزری در این فصل از سال، برای حفاظت از آنها کلاس هایی را برپا کرده ایم.
وی افزود: برای حفاظت از فوک خزری باید جوامع بومی آگاه شوند و به همین منظور برنامه های ویژه ای برای جذب و آموزش داوطلبان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول مرکز تحقیقاتی و درمانی فوک خزری گفت: در ساری مرکز استان مازندران برنامه آموزش به داوطلبان برگزار شده و روز 12 مهر این کلاس در شهر رشت مرکز استان گیلان نیز برگزار شد.
وی درباره این کلاس ها گفت: در وحله نخست سعی بر آشنا سازی با فوک خزری است و بعد آموزش را مد نظر داریم.
صیاد شیرازی افزود: پس از آموزش ها از نیروهای داوطلب برای امداد و نجات و درمان فوک خزری استفاده خواهیم کرد.
وی با اشاره به این که فصل کوچ فوک خزری به سواحل ایران است، گفت: کار حفاظت فوک خزری در حال گسترش است و قرار است دومین مرکز تحقیقاتی و درمان فوک خزری در شمال دریای خزر احداث شود.
گفتنی است، فوک خزری تنها گونه از پستانداران دریای خزر است که به دلیل کاهش شدید جمعیت در خطر انقراض قرار دارد. صید فوک خزری در شمال خزر و گیر افتادن آنها در تور ماهیگیری در جنوب خزر از عوامل مرگ و میر فوک خزری است.منبع: میزان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ هزار و ۷۵۱ نفر داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۴ هزارو ۴۲۱ نفر را مردان و ۱۱ هزارو ۳۲۲ نفر را زنان تشکیل می دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش صبح جمعه ۱۴ اردیبشهت همزمان با سراسر کشور در ۸ حوزه امتحانی استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، راسک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار حوزه های امتحانی برگزاری این آزمون هستند.

صفدری افزود: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت شرکت در آزمون به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • ۷ موجود زنده‌ای که می‌توانند سیارۀ ما را نجات دهند
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود