Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، برادر معاون رئیس جمهور پیش از این در فضای افکارعمومی با اتهاماتی مواجه شده بود که کوشیده بود پاسخ‌هایی به آنها بدهد اما این پاسخ‌ها منضمم به مستنداتی نبود. برخی از اتهامات متوجه حضور او در بانک گردشگری بود

مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری و نایب رییس اتاق بازرگانی تهران بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر معاون رئیس جمهور پیش از این در فضای افکارعمومی با اتهاماتی مواجه شده بود که کوشیده بود پاسخ‌هایی به آنها بدهد اما این پاسخ‌ها منضمم به مستنداتی نبود. برخی از اتهامات متوجه حضور او در بانک گردشگری بود.

برادرِ معاون رئیس جمهور، بنیانگذار و موسس بانک گردشگری بوده است. شركت سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران مشهور به سمگا نیز که بخشی از حوزه تحت مدیریت جهانگیری است، كه تيرماه 1388 با سرمايه 20 ميليارد تومانی به ثبت رسيده، ظرف مدت كوتاهي توانسته شش شركت اقماري بزرگ تأسيس كند.

او همچنین رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب، عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال، رئیس هیات مدیره شرکت نگین گردشگری، رئیس هیات مدیره شرکت هدلینگ صنایع و معادن ماهان و... است و سوابق همکاری طولانی با طیف مشایی در دولت احمدی نژاد و همچنین با دولت کنونی داشته است.

در آیین بزرگداشت روز جهانی جهانگردی که با حضور حسن روحانی رییس جمهور، مسعود سلطانی فر، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مدیران و فعالان صنعت گردشگری کشور، از مهدی جهانگیری، رییس گروه مالی گردشگری، به عنوان کارآفرین برتر این صنعت تقدیر و تندیس شایستگی به دست رییس جمهور به او اهدا شده بود.

درباره رقم ثروت مهدی جهانگیری رقم‌های متعددی مطرح می‌شود که با توجه به عدم دسترسی به اسناد مالی، نمی‌توان برآورد دقیقی داشت. علت بازداشت جهانگیری دقیقاً مشخص نیست اما احتمالاً بی‌ارتباط با مسائلی که پیرامون او در یک سال اخیر در سطح رسانه‌ها مطرح شده، نیست.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند