Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش گفت: در بازدیدی که با حضور مدیران کل محیط زیست، میراث فرهنگی و منابع طبیعی از منطقه حیران داشته‌ایم، مکان ایجاد این دروازه جانمایی شده است.
وی افزود: دروازه ورودی استان گیلان در منطقه حیران شهرستان مرزی بندر آستارا بعد از تونل اردبیل-آستارا ایجاد خواهد شد و این طرح در کمیته گردشگری و برنامه‌ریزی شهرستان آستارا مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رنجکش اضافه کرد: هم اکنون طرح اولیه آن و همچنین چگونگی اجرای آن در دست بررسی است و به زودی در فراخوانی از دیدگاه صاحب‌نظران در این زمینه استفاده خواهد شد.
فرماندار آستارا اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه حیران شهرستان مرزی بندر آستارا دروازه ورودی به استان گیلان از سمت استان اردبیل است، طراحی ها با نمادهایی از جاذبه های گردشگری، ارزش های انقلاب اسلامی، محصولات کشاورزی و تولیدی گیلان ارائه خواهد شد.
رنجکش از طراحان و صاحب‌ نظران دعوت کرد تا طرح های پیشنهادی خود را در این زمینه به فرمانداری آستارا ارسال کنند.
فرماندار آستارا تصریح کرد: راه اندازی این دروازه ورودی نقش مهمی در معرفی استان گیلان و جاذبه های نهفته در آن برای گردشگران خواهد داشت و می‌تواند در هدایت گردشگران به سمت جاذبه های این استان اثربخش باشد.
وی خاطر نشان کرد: در کنار این دروازه ورودی نمازخانه، سرویس های بهداشتی و مراکز خدماتی دیگر نیز پیش بینی خواهد شد.
حیران در فاصله 30 کیلومتری آستارا و در غرب این شهرستان قرار دارد و از مهمترین جاذبه های گردشگری آن گردنه حیران است و در مسیر راه ارتباطی آستارا به اردبیل قرار گرفته است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
دریافت خبر: هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت