Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@03:40:26 GMT

همکاری ایران و فرانسه در آبزی پروری و اصلاح بذر

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۷۶۰۹۶

پول‌نیوز - وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با همتای فرانسوی خود در پاریس، درباره راههای افزایش همکاری‌های دو کشور در حوزه کشاورزی و دامپروری گفت وگو کرد.
وزیر جهاد کشاورزی با وزیر کشاورزی فرانسه در پاریس دیدار و درباره راه های افزایش همکاریهای ایران و فرانسه در زمینه کشاورزی و دامپروری، گفت و گو کردند.
در این دیدار که برخی معاونان دو طرف نیز حضور داشتند، محمود حجتی و استفان تراور، درباره راه های افزایش همکاری های ایران و فرانسه در زمینه کشاورزی و دامپروری گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تبادل فناوری های جدید در حوزه کشاورزی، انجام تحقیقات به ویژه در بخش های گیاهان دارویی و اصلاح بذر و نباتات و سرمایه گذاری فرانسه در بخش های مختلف کشاورزی و دامپروری ایران به ویژه آبزی پروری و صنایع تبدیلی و لبنی، از دیگر محورهای گفت و گوی وزرای کشاورزی ایران و فرانسه بود.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید

استاندار چهارمحال بختیاری گفت: شوراها کمک کنند ظرفیت های مردمی هم پای کار بیایند، تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و دامپروری در استان از مهم ترین مسائل قابل تامل است و این سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامپروری تحولی در استان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: تقویت شورای‌ها، تقویت نظام است و بها دادن به ساحات مختلف آن مانند بها دادن به مردم است، شوراها نقش مهمی در پیوند مردم و حکومت دارد و نشان دهنده مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: بالاترین اعتبار سفر ریاست جمهوری برای چالش آب شرب پایدار استان بود، افتتاح طرح بن بروجن که ۵۰ درصد آب شرب مردم استان را تأمین می‌کند، همچنین تکمیل سد باباحیدر، گهرو، بیدکان و جهاد آبرسانی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته بعد از سفر ریاست‌جمهوری برای تأمین آب شرب پایدار در استان بود.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: همه پروژه‌های استان در حال حاضر فعال هستند و هم اکنون سه هزار میلیارد بودجه جهت پروژه راه آهن استان مصوب شده و یک پرواز نیز به فرودگاه استان اضافه شد.

حیدری اضافه کرد: شوراها کمک کنند ظرفیت‌های مردمی هم پای کار بیایند، تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و دامپروری در استان از مهم‌ترین مسائل قابل تأمل است و این سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامپروری تحولی در استان ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: در دوره دولت سیزدهم در حوزه زیرساخت‌های ورزش ۸۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس و ۱۲ سالن چند منظوره در استان به بهره برداری رسیده است.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به زیر ساخت‌های ورزشی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی در اختیار استان قرار گرفته و همواره توسعه درمانگاه و بیمارستان در دستور کار بوده است.

کد خبر 750155

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد